ایران سلام

باید فکری به حال اهلی کردن آدمها بکنیم. اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن و این تنها راه رسیدن به خداست ...

ایران سلام

باید فکری به حال اهلی کردن آدمها بکنیم. اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن و این تنها راه رسیدن به خداست ...

قابل توجه مدیران صراط نیوز

قابل توجه مدیران صراط نیوز 

 

 

علی غفاریان مدیر مسئول سایت صراط در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: دادستان محترم تهران به اتهام نشر اکاذیب علیه آقای علی لاریجانی از سایت صراط به شعبه 1057 دادگاه اعلام جرم کرده است.

همچنین گفت که وی به اتهام توهین و افترا به علی‌اکبر جوانفکر نیز به دادگاه فراخوانده است و دادگاه در مورد این دو شکایت در 25 مرداد ماه برگزار خواهد شد.

غفاریان در پایان با بیان اینکه خود را ملزم به احترام به نظر دادگاه و قانون می‌داند، تصریح کرد: ما از مطالب منتشره در سایت صراط با ارائه مستندات دفاع خواهیم کرد

آقای غفاریان با توجه به متن بالا یه سری ازین مدارک که میگید در رابطه با بی کفایتی کاندیدااحتمالی ریاست جمهوری (دکتر ولایتی ،حدادعادل و...) دارید به ما هم نشون بدید بلکه قانع شدیم ما که هرچی تو سایت شما دیدیم جز بی احترامی و تهمت چیزی نبود آقا شما جز بی احترامی چیز دیگه ای بلد نیستید آقای دکتر ولایتی شخص مورد اعتماد رهبری هستن یه سوال شما از کجا داری شارژ میشی؟ 

بد نیست به لینک زیر مراجعه کنید تا به خوانندگان محترم ثابت بشه 

 

سوء استفاده مدیر مسئول یک سایت خبری از خبرگزاری دولت

تاسف بر رسانه داخلی

تاسف بر رسانه داخلی 

 

داشتم صفحات وب چک میکردم تا ببینم عکس العمل رسانه ها و وبسایتهای خبری از حضور احمدی نژاد در مجلس چی بوده با خبر زیر مواجه شدم شما خواننده محترم قضاوت کنید: 

 

چه کسی این شعر را به احمدی نژاد پیشنهاد داد؟!
تنها دقایقی پس از خروج احمدی نژاد از مجلس رسانه های داخلی و خارجی خبری را روی خروجی قرار دادند که از خواندن این شعر توسط خواننده لس آنجلسی خبر می داد .
"صراط" - روز گذشته دکتر محمود احمدی نژاد در مجلس شورای اسلامی حاضر شده و به مدت یک ساعت و بیست دقیقه گزارشی را برای نمایندگان از وضعیت عملکرد و برنامه های باقی مانده دولتش ارائه کرد .
وی در آخرین لحظات سخنرانی اش و در حالی که همچنان پشت تریبون مجلس بود شعری را به عنوان حسن ختام بر زبان جاری کرد که با حاشیه های بسیاری همراه شد .
به گزارش سرویس سیاسی صراط، تنها دقایقی پس از خروج احمدی نژاد از مجلس رسانه های داخلی و خارجی خبری را روی خروجی قرار دادند که از خواندن این شعر توسط خواننده لس آنجلسی خبر می داد .
بنابراین گزارش این  مصرع از شعر "مردم" پیش از این توسط خواننده لس آنجلسی "معین" خوانده شده بود .
نکته جالب توجه اینجاست که نام این به اصطلاح شاعر بر روی آلبوم بسیاری از خوانندگان مجاز و غیر مجاز درج شده است که علی الظاهر از شهرت خاصی در میان ترانه خوانان برخوردار می باشد.
هنوز مشخص نیست چه کسی به رئیس جمهور پیشنهاد داده بود تا در پایان اظهاراتش در صحن علنی مجلس شورای اسلامی شعری از یک شاعر مسئله دار که توسط خواننده لس آنجلسی قرائت شده بود را قرائت کند .
شاید مقصود رئیس خدمتگزار از قرائت قطعه شعری از یک خواننده لس آنجلسی برای اولین بار در صحن علنی مجلس، پاسخی به اقدام مجلس سابق در طرح اولین سوال از رئیس جمهور در طول تاریخ انقلاب اسلامی باشد!
باید منتظر ماند و دید که در جلسات آتی حضور رئیس مهرورز در صحن علنی مجلس، شعر کدام مطرب و خواننده فراری از لسان گهربار ایشان خارج خواهد شد.
گفتنی است این قطعه شعر با نام مردم توسط افشین مقدم سروده شده و حاوی ابیاتی سیاسی است .
جالب اینجاست که بیت بعدی مصرع مذکور  اگر توسط رئیس جمهور خوانده می شد به نوعی انتقادی نسبت به عملکرد دولت هم محسوب می شد .
در پایان از تمامی عزیزانی که به وبلاگ من سر زدند و مطالب من رو خوندن بخصوص مطالبی که از وبسایت صراط نیوز برداشتم عذرخواهی میکنم چرا که وبسایتی که برای جذب مخاطب بیاد رئیس جمهور خودشو تخریب کنه نمیشه گفت... 
اون بنده خدا 80 دقیقه صحبت کرد اونوقت چسبیدید به یه مصرع کوچیک اینم نقد یکی از دوستان
رییس‌جمهور در پایان سخنان خود اظهار کرد: عزیزان من مردمی که قالی می‌بافند نباید روی حصیر زندگی کنند و ملتی که روی دریای ثروت نشسته‌اند نباید فقیر داشته باشد. ملتی که تاریخ، فرهنگ و تمدن دارد همت، اراده و ایمان دارد، پیامبر،‌ علی، حسین و مهدی دارد، هرگز در نخواهد ماند و همه قله‌ها را فتح خواهد کرد."

کجای این جملات شعر محسوب میشه. معین چون گفته "کسی که فرش میبافه نباید رو حصیر باشه"، دیگه کسی نباید شبیه این جمله رو بگه. صدها هزار نفر در ایران شاید این آهنگ رو شنیدهرییس‌جمهور در پایان سخنان خود اظهار کرد: عزیزان من مردمی که قالی می‌بافند نباید روی حصیر زندگی کنند و ملتی که روی دریای ثروت نشسته‌اند نباید فقیر داشته باشد. ملتی که تاریخ، فرهنگ و تمدن دارد همت، اراده و ایمان دارد، پیامبر،‌ علی، حسین و مهدی دارد، هرگز در نخواهد ماند و همه قله‌ها را فتح خواهد کرد."

کجای این جملات شعر محسوب میشه. معین چون گفته "کسی که فرش میبافه نباید رو حصیر باشه"، دیگه کسی نباید شبیه این جمله رو بگه. صدها هزار نفر در ایران شاید این آهنگ رو شنیده باشن و بعد بیان این جمله شعر معین رو در زبان محاوره ای استفاده کنن. شاید یکی از مردم شهرستانها این جمله رو به صورت درد دل به رییس جمهور گفته باشه. آیا دیگه هیچکس نباید حق داشته باشه شبیه این جمله رو بکار ببره، چون معین شبیه این جمله رو به صورت شعر بکار برده. درسته رییس‌جمهور به همه آزادی داده که هر چی میخوان بگن، ولی دیگه خبر دروغ که نباید به خورد مردم بدیم.  باشن و بعد بیان این جمله شعر معین رو در زبان محاوره ای استفاده کنن. شاید یکی از مردم شهرستانها این جمله رو به صورت درد دل به رییس جمهور گفته باشه. آیا دیگه هیچکس نباید حق داشته باشه شبیه این جمله رو بکار ببره، چون معین شبیه این جمله رو به صورت شعر بکار برده. درسته رییس‌جمهور به همه آزادی داده که هر چی میخوان بگن، ولی دیگه خبر دروغ که نباید به خورد مردم بدیم.  
صراط واقعا متاسفم

بالاخره شبکه جم تی‌وی خاموش شد (Gem TV)

شبکه جم با تأسیس در سال 1386 فعالیت خود را آغاز نمود که این شروع با تقویت روابط با فارسی وان و عوامل این شبکه مصادف می شود. اما خیلی زود به پایان راه رسید.






 

به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ شبکه جم با تأسیس در سال 1386 فعالیت خود را آغاز نمود که این شروع با تقویت روابط با فارسی وان و عوامل این شبکه مصادف می شود. تا آن جایی که یک منبع موثق و نزدیک به شبکه جم تی وی اعلام کرد شماری از کسانی که در شبکه فارسی وان فعالیت می کردند برای امکان سفر به ایران به شبکه جم تی وی پیوسته اند و مدیر این شبکه به این نیروها قول داده است که امکان تردد آنها به داخل کشور را فراهم می کند.

این منبع افزود که یکی از این افراد بنام سارا رهبری که سابقا مسئول خرید سریال وهماهنگی انها برای دوبله در شبکه فارسی وان بوده است اینک همزمان در هر دو شبکه مشغول فعالیت می باشد.



بنابر دلائلی نامعلوم سارا رهبری به عنوان یکی از عناصر تأثیرگذار و کلیدی در این شبکه اخراج می شود و شاید همین امر جرقه ای می شود تا شعله بر اندام اختلافات این دو شبکه بیافتد.

 

سینا ولی الله، از عوامل فارسی وان روز دوشنبه 8 آبان 1391 با درج پستی در فن پیجش در فیس بوک، دست به افشاگری علیه سیاست های  مدیریت گروه "جم" (GEM)زد و گروه جم را گروهی خائن به ایرانیان دانست که به هر قیمتی به فکر بیزینس و منافع شخصی خود هستند.

 

بعد از افشاگری های سینا ولی الله، مدیریت گروه جم بلافاصله با انتشار بیانیه ای ولی الله را رقیبی حسود معرفی می کند و می نویسد: «بجای اینکه از موفقیت دیگران ناراحت باشید و از حسادت بسوزید شما نیز موفقیت را پیشه راه خود کنید و با تلاش و پشت کار و کمی هم عقل و درایت شما هم موفق شوید؟»

 

 

اختلافات به اینجا ختم نمی شود سینا ولی الله بار دیگر در مصاحبه ای با یکی از فعالان ماهواره ای ضمن اشاره به مشکلات فارسی وان، گروه جم را متهم به پخش غیر قانونی برخی از برنامه ها کرد.

 

سینا ولی الله تنها افشا کننده اقدامات غیر قانونی گروه جم نبود مهدی خزعلی در تاریخ 18 مهر 1391 در بیانیه ای تحت عنوان آقا زاده و شبکه های ماهواره ای از ارتباط پنهانی سعید کریمیان مدیر شبکه جم با افرادی در داخل ایران از جمله برادرش، علیرضا خزعلی پرده برداشت.

 

 

در این دعوای زرگری علیرضا خزعلی تاب این افشاگری را نداشته و بلافاصله در وبسایت شخصی اش از اتهامات مهدی علیه خود اعلام برائت می کند و البته دست به افشای ارتباط سعید کریمیان با سازمان تروریستی مجاهدین خلق می زند.

 

ماجرا به این جا ختم نمی شود. چندی پیش مطلبی از سایت بالاترین تحت عنوان مصاحبه رادیو زمانه با مدیر گروه جم انتشار پیدا می کند که البته تا کنون جنجال های فراوانی بر سر ساختگی و یا واقعی بودن این مصاحبه وجود دارد. کریمیان در این مصاحبه هجمه اتهامات را حاصل حسادت رقبایی مانند شبکه های من و تو و فارسی وان قلمداد می کند.

 

 

وی همچنین در صفحه شخصی اش در فیس بوک فشارهای عوامل شبکه من و تو را دلیل تمامی این جنجال ها می داند.وی در لابلای این مصاحبه فساد حاکم در شبکه من و تو را افشا کرده است.

 

 

پخش سریال ضد ایرانی حریم سلطان از این شبکه را نیز می توان به عنوان یکی از جنجال های اخیر نام برد.

 

 

سریالی که از اعتراض رجب طیب اردوغان و اعتراض مردم ترکیه شروع شد و به دستگیری دوبلرهای این سریال آن هم در تهران و کشف فعالیت های زیر زمینی عوامل شبکه در داخل ایران ختم شد. فعالیتی که به طور گسترده تحت عناوین مختلف و با دور زدن قانون انجام می گرفت.

 

 

با افشاگری های گسترده شهرام همایون در قالب چند برنامه زنده تلویزیونی علیه سعید کریمیان و برملا ساختن ارتباط وی با سازمان مجاهدین خلق پنجره ای دیگر برای فشار به شبکه جم گشوده می شود که وابستگی سیاسی سعید کریمیان و گروه جم با گروهک تروریستی منافقین و حضور فعال در پادگان اشرف حکایت می کند.

 

ادامه افشاگری ها از سوی شهرام همایون در پی واکنش سعید کریمیان وارد فاز جدیدی شد که هر کدام از دو مدیر شبکه برای یکدیگر چنگ و دندان تیز می کردند.

کریمیان با انتشار بیانیه ای همایون را به عنوان فردی کلاهبردار و دلال دختران ایرانی متهم می کند.

 

شهرام همایون با رد اتهامات سعید کریمیان در دو برنامه زنده تلویزیونی گفت: «حالا کسی که یک دفتر در ایران، دبی و لندن دارد بیانیه صادر می کند و مرا متهم به دلالی دختران می کند و کسانی که خودشان دستشان به این کار (فروش دختران ایرانی) آلوده است از این خلاء سوء استفاده کرده و برای سقوط اخلاق در جامعه، روابط جنسی و فیلم های رخت و خوابی را به جامعه می کشانند. تمام این ها طبق سناریویی از پیش تعیین شده می باشد.»

 

مدیر کانال یک در ادامه گفت: «قضاوت من در این مورد نیست که جنابعالی 3 سال در قرارگاه اشرف بودی و یا در تلویزیون مجاهدین خدمت می کردی. این ها که عیب نیست! ایراد من به شما عملکرد امروز تو هست. جنایاتی که در جامعه انجام دادی و اخلاق جامعه را از بین برده ای.»

 

بر اساس گمانه زنی ها و تحلیل کارشناسان رسانه ای گفته می شود عضویت سعید کریمیان در گروهک منافقین که هم در رسانه های اپوزیسیون و هم در رسانه های داخلی بازتاب گسترده ای داشت سبب شد تا شرکت اماراتی ماهواره الیاه ست در اولین اقدام پروایدر یاه ست (فروش فرکانس و ارائه خدمات ماهواره ای) را که مدتی تحت عنوان gem cast در دست گروه جم بود را از آنان بگیرد و به شرکتی دیگر واگذار نماید.

 

فشارهای مختلف مالی وسیاسی بر شبکه ضد فرهنگی و مبتذل جم باعث می شود تا گروه شبکه های جم مجبور به واگذاری 7 کانال از 10 شبکه کند.

 

اینک بیش از 72 ساعت است که در اقدامی بی سابقه تمامی شبکه های جم از صفحه ماهواره برچیده شده و بینندگان این شبکه با چند ستون رنگی و صدای بوقی ممتد مواجه می شوند.

مروری بر پرونده یک سالگی شبکه تلویزیونی من وتو

برنامه قدم رو داشتم از شبکه TVPersia  دنبال میکردم بعد اینکه برنامه تمام شد رفتم صفحات وب بیوگرافی مجری برنامه رو جستجو کردم با مطالب جالبی برخوردم واسه شما خوانندگان محترم هم قسمتی از اونو انتخاب کردم خواندنش خالی از لطف نیست 

اخیرا در صفحه اصلی وب سایت تلویزیون من و تو یک آگهی برای جذب مجری برای این شبکه تلویزیونی قرار داده شده است که نشان از تمایل این مجموعه برای تزریق افراد جدید را به سیستم خود دارد ، این در حالی است که در خط آخر این آگهی اعلام شده است که افراد متقاضی باید اجازه اقامت و کار در انگلستان را داشته باشند که در ادامه نشان خواهیم داد این تنها یک شعار است و در مواردی که مدیریت بخواهد این مسئله به سادگی نقض می شود.


در ادامه بررسی پرونده شبکه تلویزیونی من و تو در یک سال گذشته نگاهی به بحث حقوق ها و برنامه ریزی ها در این مجموعه داریم.
قرارداد ها ، حقوق ها و میزان تعهد شبکه به کارکنان اش
قرارداد ها در تلویزیون من و تو به دو نوع تقسیم می شود ، گروه اول کسانی هستند که پیش از این سابقه کاری با تیم مدیریت را دارند و معمولا قرار داد های این گروه سه ساله است و گروه دوم کسانی هستند که برای سیستم جدید هستند یا این که برای مدتی موقت و یک برنامه خاص مد نظر قرار گرفته اند ، این گروه به صورت " فیری لنس " کار میکنند که پرداخت مالیات شان به دولت با خودشان هست و هر جایی هم که یکی از طرفین بخواهد همکاری را قطع کند میتواند.
جالب است بدانید در کل مجموعه تنها قرارداد های حسن اعتمادی ( سردبیر اتاق خبر و پدر رها اعتمادی ) ، رها اعتمادی ، تیام بصیر ( هم خونه ای و دوست دوران زندگی در سوئد رها اعتمادی ، تهیه کننده بفرمایید شام  ) و ساناز قاضی زاده ( که نقش ارتباط بین من و تو و بی بی سی فارسی را ایفا میکند ) به صورت سه ساله تنظیم شده است و هیچ کس دیگر از کارکنان این مجموعه قرارداد نوشته شده تمام وقت با این مجموعه ندارند. بنابر این به محض این که کوچک ترین احساس خطری از جانب هر یک از کارکنان برای مدیریت به وجود بیاید به سادگی او از سیستم خارج می شود.
رها اعتمادی سالیانه 30 هزار پوند ، تیام بصیر سالیانه 28000 پوند و ساناز قاضی زاده سالیانه 27000 پوند از این مجموعه حقوق می گیرند که در مقایسه با سطح حقوق و دستمزد در انگلستان جزو گروه با در آمد بالا محسوب می شوند.
دو نمونه بارز عدم تعهد تلویزیون من و تو به کارکنان اش سحر زند و سمیررا قاسمی هستند که هر دو به علت اختلاف نظرهایی که با رها اعتمادی داشتند از این مجموعه به سادگی کنار گذاشته شدند.
سمیرا قاسمی که در اولین سری آکادمی موسیقی گوگوش مجری گری این برنامه را به همراه رها اعتمادی بر عهده داشت و در یکی دو برنامه من و تو پلاس هم به عنوان مجری در کنار سام سرمدی فعالیت می کرد ، پس از مشکلات شخصی که با رها اعتمادی پیدا کرد از من و تو اخراج شد.

همین اتفاق برای سحر زند ، مجری من و تو پلاس هم افتاد . در مهمونی شب آخر آکادمی موسیقی گوگوش سحر زند و امیر ( یکی از خوانندگان آکادمی ) بیشتر وقت شان را با هم گذراندند و میزان صمیمیت و رابطه این دو به مذاق رها اعتمادی خوش نیامد ، هفته بعد سحر زند به بهانه مشکل ویرایش ! برنامه ای که مجری اش بود اخراج شد ! این در حالی است که مشکلات ویرایش یک برنامه به تهیه کننده آن مرتبط است و مجری در این میان نقشی ندارد.
کسانی که به صورت پاره وقت و بدون قرارداد با این مجموعه همکاری میکنند برای گزارش هایی که خارج از ساختمان تلویزیون تهیه کنند به ازای هر روز 200 پوند دریافت میکنند و اگر یک روز کاری کامل را در داخل استدیو بگذرانند این مبلغ 250 پوند خواهد بود. تهیه کنندگان بابت هر قسمت هر برنامه 300 پوند دریافت میکنند ، برای مثال یک برنامه نیم ساعته که برای مدت یک سال پخش شود 15600 پوند دستمزد تهیه کننده خواهد بود.
برنامه ریزان تلویزیون چه کسانی هستند ؟
مدیریت کل برنامه ها را خود کیوان عباسی به عهده دارد اما ارتباط با تهیه کنندگان و برنامه ریزی زمانی تلویزیون برعهده مریم تهرانی است که دوستی دیرینه ای با مرجان عباسی دارد.
تقریبا اکثر کارکنان تلویزیون می دانند که رمز موفقیت و ماندگاری شان ارتباط با رها اعتمادی و مریم تهرانی است و اگر بتوانند رضایت خاطر این دو نفر را کسب کنند شغل خود را به راحتی نگه خواهند داشت.

آیا من و تو خود را به قانون مداری و اخلاق متعهد میکند؟
همان طور که می دانید قوانین کپی رایت در اکثر نقاط جهان من جمله انگلستان به طور جدی پیگیری و رعایت میشود و در صورتی که یک فرد یا کمپانی از آن تخطی کند معمولا با جریمه های سنگینی مواجه می شود.
برنامه های تلویزیون به دو دسته تقسیم می شوند ، دسته اول آنهایی هستند که توسط کمپانی های دیگر تهیه شده اند و تنها توسط تلویزیون من و تو ترجمه و زیر نویس می شوند وبه روی آنتن می روند.
این برنامه ها بیشتر جنبه زمان پر کردن دارند ، گرچه در بسیاری موارد مطالب ارائه شده در این برنامه ها هدفمند و با طرح ضربه زدن به باور و فرهنگ اسلامی بوده است.
دسته دوم برنامه هایی هست که خود تلویزیون و دست اندر کاران اش می سازند که در اکثر موارد این برنامه های هم تقلید بی چون و چرای از شبکه های تلویزیونی انگلیسی و امریکایی است.این برنامه ها را یا به صورت قانونی خریداری میکنند مانند بفرمایید شام یا بدون اجازه تقلید میکنند مانند آکادمی موسیقی گوگوش که بی هیچ شکی کپی برنامه آمریکن ایدل هست.
نکته جالب در مورد گزارش های این تلویزیون هم همین عدم رعایت قانون کپی رایت است ، برای مثال در برنامه آفساید ، بارها صحنه های بازی های اروپایی نشان دادند ولی برای آنها حق کپی رایت پرداخت نشد و تمامی این تصاویر غیر قانونی پخش شد.
مدیران شبکه من و تو در بحث استخدام کارکنان هم چندان پایبند مسائل اخلاقی و قانونی نیستند. جدا از رسوایی اخیر آکادمی گوگوش که نشان میدهد انتخاب خوانندگان تنها بر اساس رفاقت های گذشته دست اندرکاران و خوانندگان بوده است ، مدارکی وجود دارد که نشان می دهد برخی از کارکنان این مجموعه بدون اجازه کار فعالیت کرده اند که خلاف قوانین وزارت کار انگلستان است.
برای مثال ، امید خلیلی تجریشی ، مجری من و تو پلاس و گوینده نقش طغرل در بفرمایید شام همکاری اش را از سپتامبر 2010 با این مجموعه شروع کرده است در حالی که او یک پناهنده غیر قانونی در انگلستان بوده است و اجازه اقامت قانونی و کار خود را در 19 ژانویه 2011 دریافت کرده است ، این به این معنا است که او حداقل برای مدت 4 ماه غیر قانونی در این مجموعه فعالیت کرده است. 



مثال دوم برای عدم تعهد مدیریت من و تو به قانون کار در انگلستان ، سالومه سید نیا مجری برنامه سالی تاک و پشت صحنه آکادمی است که او هم بعد از کار کردن در تلویزیون بی بی سی درخواست پناهندگی کرده است و هم اکنون در خانه دولتی زندگی میکند و هزینه زندگی او بر پای دولت انگلستان است در حالی که حقوق دریافتی او در تلویزیون 23000 پوند سالیانه است که یک حقوق زندگی متوسط در انگلستان به حساب می آید و هیچ گونه کمک هزینه دولتی شامل حال اش نباید بشود. مدیریت تلویزیون من و تو حقوق ماهیانه سالومه سید نیا را به حساب دوست پسر او ، سروش تهرانی می ریزد تا به این وسیله او کماکان بتواند از حقوقی که دولت به افراد مستمند می پردازد استفاده کند.
جالب است بدانید بسیاری از دست اندر کاران تلویزیون من و تو در سری اول آکادمی 4 هفته مانده به پایان مسابقه می دانستند که قرار بود سروش تهرانی اول شود ، همان گونه که امسال دوستان بابک سعیدی و رها اعتمادی با کیفیت پایین در رتبه بالا قرار میگیرند و سیل اعتراضات مردمی روانه صفحات فیس بوک تلویزیون می شود.
به راستی چگونه کسانی که کوچک ترین تعهدی به قانون و اخلاق مداری ندارند به خود اجازه می دهند دیگران را به سادگی و بی مدرک به تقلب و بی اخلاقی متهم کنند؟

ولایت فقیه و حکومت اسلامی...دلم میسوزد

این جوان اهل اسفراین، چه عالی تمام معادلات را بر هم زد 

 

دلم می سوزد برای آن سیاست مداران غربی که ساعت ها بلکه سال ها برای جداکردن جوانان ایرانی از انقلاب، خود را به آب و آتش زدند و آخر این شد نتیجه اش!

دلم می سوزد برای آن نظریه پرداز آمریکایی که از موی بیرون زده و ناخن لاک زده ی دختران ایرانی نتیجه می گیرد که کار جمهوری اسلامی تمام است.

و این جوان اهل اسفراین، چه عالی تمام معادلات را بر هم زد.

شک ندارم که عشق به ولایت، حجابش را هم درست خواهد کرد. 

انحطاط اخلاقی در میان اعضای خانواده سازمان مجاهدین انقلاب

فضای فیسبوکی این روزها، حکایت از یک انقلاب ایدئولوژیک در میان اعضا و خانواده این سازمان منحله دارد، انقلابی به سبک انقلاب ایدئولوژیک منافقین که براساس آن بنیان و اساس دین و اعتقادات مذهبی به انحطاط رفت.

در روزهای آغازین انقلاب اسلامی، افرادی نظیر تاجزاده فریاد خط امامی بودن سر دادند و زمان گذشت تا به امروز. با گذشت سه دهه از انقلاب جمهوری اسلامی ایران، ورق حالا برای اعضای این سازمان برگشته است، بریده و در زمین دشمن دست و پا می‌زنند.

افکار منحطی به نام اصلاح طلبی یا به قول خودشان رفرم جای تفکر پنهان کارانه به ارث برده شده از جریانات دهه 40 و 50 البته از ارزش‌ها، از میراث امام(ره)، از انقلاب، از جمهوری اسلامی، از شهدا، از مبارزه، از استقلال و از ... را گرفته است و همچون آفتی به جان عقاید و افکار اعضا افتاده است که اعضا با مواردی همچون فروپاشی خانوادگی و اعتقادی مواجه شده‌اند. آن‌ها که دیگر از همه چیز بریده‌ و کم آورده‌‌اند انتظار دارند مردم هم مانند آن‌ها عقب نشینی کرده و به اصطلاح آن‌ها ببرد.

اعضای این سازمان منحله که فعالیت‌های گسترده سیاسی در فضای مجازی هم دارند، این روز‌ها با خروج کامل از خط امام(ره) و انقلاب به فعالیت‌های ضد اسلامی می‌پردازند. در جدیدترین نمونه، دختر محسن آرمین از اعضای این سازمان که در گزارش‌های بعدی به فعالیت‌های او خواهیم پرداخت، سخنگوی اعضای فرقه ضاله بهائیت در فرانسه شده است. البته روند انحطاط اخلاقی در میان این اعضا به گونه‌ای بوده است که به صورت کاملا اشکار عکس‌های خصوصی خود را در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

این روزها در صفحه فیسبوک دختران تاجزاده، معاون سیاسی وزیر کشور دولت اصلاحات، عکس‌هایی عمومی منتشر شده است که حکایت از اوج گیری انحطاط اخلاقی در میان اعضای خانواده او دارد.













قصد داریم در سلسله گزارش‌هایی فروپاشی خانوادگی، اعتقادی و فکری اعضای این سازمان منحله از جمله محسن آرمین، عرب سرخی، بهزاد نبوی و ... را فقط در فضای مجازی و در صفحه فیسبوک آن‌ها مورد بررسی قرار دهیم.