ایران سلام

باید فکری به حال اهلی کردن آدمها بکنیم. اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن و این تنها راه رسیدن به خداست ...

ایران سلام

باید فکری به حال اهلی کردن آدمها بکنیم. اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن و این تنها راه رسیدن به خداست ...

حمایت از زندانیان سیاسی یا...

عامیانه : عده ای بلند می شوند وبسایت راه می اندازند تا از عده ای وطن فروش ، خائن و...حمایت کنند ، کمپینگ راه می اندازند ، طومار و اسکناس نویسی میکنند برای چه؟؟؟ 

 

شعار آزادی می دهند ، دم از دموکراسی می زنند ، مردم انگلیس یا فرانسه اگر آزادند چرا در تظاهرات با آب جوش مردم را می سوزانند حمایت از زنی (س - الف) میکنند در حالی که ترزا لوئیس که بیماری روحی وروانی داشت را به جرمی مشابه اعدام میکنند؟! 

سارا شورد را آزاد کردیم ، انتظار می رفت از همین آمریکایی که از حقوق بشر صحبت میکند قدمی بردارد!!!(ای کاش این مردم ، کمی هم وفا داشتند)از بی دین حمایت میکنند اما دختر این خاک این مملکت در زندان های آمریکا اسیر باشد مردم ما کور باشند... 

شیرین عبادی کجاست ؟! که ببیند شهرزاد قلی خان در آمریکا زندانی باشد اماسنگ شورشیان مخالف دین و قرآن را به سینه می زند وای به حالت خانم عبادی به فکر آخرتتم باش... 

 

حمایت از شهرزاد قلی خان زندانی گرفتار در زندان های آمریکا 

امضاء کنید

حمایت از شهرزاد میر قلی‌خان زندانی در آمریکا

خانم میر قلی‌خان زندانی ایرانی در امریکا، گفت: «دولت امریکا برای انجام کاری مربوط به امور دولتی از من دعوت کرد. آنان حتی برای من بلیط گرفتند ولی.... 

 

خانم میر قلی‌خان زندانی ایرانی در امریکا، گفت: «دولت امریکا برای انجام کاری مربوط به امور دولتی از من دعوت کرد. آنان حتی برای من بلیط گرفتند ولی در فرودگاه به من دستبند زدند و زندانی‌ام کردند و به هر شکل ممکن به شکنجه من پرداختند».
میر قلی‌خان زن ایرانی که در زمان دستگیری در امریکا 26 سال داشت، با این‎که مادر دو کودک است، از 3 سال پیش تا کنون در زندان امریکا به سر می‌برد.
امریکا مدعی است که همسر سابق او، محمود سیف، سعی در صادرات عینک‌های دید در شب از اتریش به ایران را داشته است، و این درحالی است که شهرزاد در غیاب او بازداشت و از سوی دادگاه فدرال فلوریدا محکوم به پنج سال زندان شد.
دو دختر شهرزاد میر قلی‌خان پیش از آزادی سارا امیلی شورد که به اتهام ورود غیرقانونی به خاک ایران و جاسوسی در بازداشت بود، با وی دیدار کرده بودند.
پرس تی‌وی با این ایرانی زندانی در امریکا مصاحبه‌ای اختصاصی انجام داده است که درپی می‌خوانید.

ادامه مطلب ...

خبر تقلبی بودن منشور کوروش خبری دروغین و کذب است

در حالی که روز 7 آبان گرامیداشت کوروش کبیر بود در تاریخ ششم و هفتم آبان موزه ملی ایران به دلیل به روزکردن سیستم های امنیتی تعطیل شده بود...در آخرین ساعات روز جمعه 7 آبان، خبر و فیلمی با مضمون فریب بزرگ قرن مبنی بر تقلبی بودن منشور کوروش در موزه ملی ایران در سایتهای غیر رسمی دیده شد  

به گزارش ایران پرس، این فیلم که در حقیقت فیلم پخش شده از ورود منشور به ایران توسط صدا و سیما در کنار چند عکس موزه لندن قرار گرفته و با مقایسه‌ی دو تصویر، قصد دارد  ثابت نماید که منشور موجود در موزه بریتانیا با منشور موجود در موزه ملی متفاوت است.
در تصویر دیده می‌شود، کناره‌های استوانه اصلی منشور عمق بیشتری داشته است و منشور موجود در ایران کناره هایی صاف دارد.
بنا به همین گزارش جهت روشن شدن موضوع، تصمیم به تحقیقات بیشتری در این رابطه گرفتیم  و مدتها در سایت ها و منابع مختلف مشغول جستجوی عکس‌ها و فیلم‌های مختلف از منشور کوروش بودم.
صبح زود با چند خبر گزاری تماس گرفتم. بیشتر آنها در جریان نبودن،‌با مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی و موزه ملی تماس گرفتم و ایشان برای ساعت 3 بعد از ظهر قرار مصاحبه گذاشت.
که در اینجا نتیجه بازدید خودم از منشور و گفتگو با کارشناس موزه و نتایج تحقیقاتم رو برای شما بیان میکنم.
منشور کوروش در حقیقت 140 سال پیش در عراق یا همان بابل قدیم کشف شده است.کاشف منشور کوروش شخصی هست به نام هرمز رسام که با اینکه نام ایرانی دارد اما ایرانی نیست و عراقی هست. رسام با وجود علاقه به باستان شناسی و کشفیاتی که در بابل داشته است به پیشنهاد دوستش به موزه بریتانیا می‌رود و عضو آکادمی موزه بریتانیا می‌شود. بعد ها طی اکتشافی که از طرف موزه بریتانیا بر روی تپه‌های بابل صورت می‌گیرد این مرد موفق به کشف منشور کوروش به همراه 600 تکه گل نوشته‌دار می شود. منشور حقوق بشر کوروش استوانه‌ایی سفالی از گل رس است که 23 سانتی متر طول و 11 سانتی متر عرض دارد که پیام کوروش در هنگام ورود به بابل با خط میخی نوشته شده است.
از این رو منشور کوروش با وجودی که پشتوانه فرهنگی ماست. تنها به دلیل آنکه گروه کاوشگر بریتانایی آن را به دست آورده بود در موزه بریتانیا نگهداری می شود.
آخرین باری که منشور به ایران امانت داده شده بود 37 سال پیش در جریان بر گزاری جشنهای 2500 ساله بوده است. بعد از آن منشور به ایران نیامده بود. ارسال مجدد این منشور که قرار بود در سال گذشته انجام بگیرد با این بهانه که انتخابات ایران مشکوک بوده است، از طرف موزه بریتانیا انجام نگرفت و بعد از یکسال در حالی که ایران از آمدن منشور ناامید شده بود برای مدت 4 ماه به ایران امانت داده شد.
به همراه منشور، کارشناش مرمت از موزه بریتانیا به ایران آمد و کارشناسان ایرانی خودمان منشور را مورد بازرسی و کارشناسی قرار دادند از جمله این افراد کارشناسان بزرگی همچون آقای دکتر صراف و آقای دکتر اکبرزاده می‌باشند.

ادامه مطلب ...