ایران سلام

باید فکری به حال اهلی کردن آدمها بکنیم. اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن و این تنها راه رسیدن به خداست ...

ایران سلام

باید فکری به حال اهلی کردن آدمها بکنیم. اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن و این تنها راه رسیدن به خداست ...

چرا به دامان کسی رفتید که امام (ره) از دست او مرگ خود...

خبرگزاری فارس:جناب موسوی! چرا در فتنه به دامان منتظری چنگ زدید که امام (ره) از دست او مرگش را از خدا خواست؟ 

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس «توانا» در بخش‌های گذشته سوال‌هایی قتل‌ها، شهید تراشی‌ها، بازداشت‌ها و اعترافات سوال‌هایی از موسوی پرسیده شد که در بخش پایانی این سوالات به موضوعاتی درخصوص حمایت‌هایی رسانه ای از جریان فتنه و شخص موسوی، برندازی نرم و موضوع هسته‌ای می‌‌پردازد:
2. حمایت‌های رسانه‌ای
492. جناب آقای موسوی! چرا همه رسانه‌های استکباری همچون صدای آمریکا، رادیو فردا (با بودجه کنگره آمریکا)، بی‌بی‌سی (با بودجه دولت انگلیس)، رادیو زمانه (با بودجه پارلمان هلند) سی‌ان‌ان، و ... در این مدت یکپارچه از شما حمایت کرده‌اند؟
جناب آقای موسوی! جناب‌عالی در بیانیه شماره 9 خود به درستی تاکید نموده‌اید که ماجرای اختلافات بعد از انتخابات «یک اختلاف خانوادگی است که اگر خامی کنیم و بیگانگان را در آن دخالت دهیم به زودی پشیمان خواهیم شد» لطفا پاسخ دهید که:
493. چرا ستاد شما در قیطریه_ که به مهدی هاشمی رفسنجانی تعلق دارد _ به استودیوی تلویزیون بی‌بی‌سی فارسی تبدیل شده بود؟
494. اگر این اقدام ستاد قیطریه بدون اطلاع شما بوده است، چرا آن را محکوم نکردید؟
495. چگونه است که آن شبکه استعماری، صحنه ورود ماموران ایرانی به این ساختمان را به طور زنده پوشش خبری و تصویری می‌دهد؟

ادامه مطلب ...

لطفا به کسی برنخورد، فقط لحظه ای بیندیشیم...!

این خودرأیی ها و تابع محض امر ولی نبودن ها، گاه این صحابی پر سابقه رسول خدا را به افراط و گاه به تفریط کشاند و در پایان، سبب شد تا در سن 93 سالگی و آنگاه که دیگر کار از کار گذشته بود، به اشتباهات خود پی برده و به خونخواهی حضرت اباعبدالله (ع) قیام کند، به این امید که توبه خالصانه و خونش بتواند سهل انگاری ها و ولایت ناپذیری هایش را شفاعتی باشد... 

برای جامعه و حکومت ایران که داعیه اسلامی بودن دارد، مرور رویدادهایی که در صدر اسلام رخ داده است، می تواند درس عبرتی باشد تا از وقوع حوادث مشابه آن در زمان حاضر و آینده جلوگیری کند.

به گزارش «تابناک»، از جمله شخصیت هایی که به بهانه پخش سریال تحسین برانگیز «مختارنامه» جا دارد که به او توجه بیشتری شود، «سلیمان بن صرد خزائی» است؛ کسی که هرچند پس از قیام امام حسین (ع) در زمره توابین قرار گرفت و اتفاقا با اخلاصی مثال زدنی تلاش کرد به جبران گذشته بپردازد، اما با این حال پیشی گرفتن وی از امام زمان خویش و گاهی عقب ماندن از او، وی را دچار تردیدهایی کرد که باعث شد با وجود سابقه بسیار در رکاب پیامبر اعظم(ص)، وی هیچ گاه نتواند در قامت افرادی چون ابوذر، مقداد، عمار، هانی، حبیب و دیگرانی از این دست ظاهر شود.

بنا بر نقل تاریخ، سلیمان در جنگ جمل به بهانه اینکه دوستانی در جبهه جملیون داشت از جنگ کناره گرفت، کناره گرفتنی که باعث رنجش امیرالمومنین(ع) شد و این در حالی بود که علی(ع) انتظارات بالاتری از سلیمان ـ که در زمره نخبگان بود ـ داشت ولی او از امام زمان خود عقب افتاد و فاصله گرفت.
 
او در ماجرای صلح امام حسن (ع) اما از امام زمان خویش پیشی گرفت و با وجود نظر قطعی و مسلم امام بر صلح با معاویه ملعون، به دلیل مصالح اسلام و جامعه اسلامی، همواره بر طبل جنگیدن کوبید.

ادامه مطلب ...

ایران با روزانه 20 موشک، در دو ماه اسرائیل را محو خواهد کرد

در این گزارش آمده: در صورت تهدید ایران یا سوریه، ایران برنامه ای اجرا خواهد کرد که در آن، روزانه بیست موشک «شهاب» به اسرائیل شلیک و در مدت دو ماه، در عمل اسرائیل خود به خود از نقشه جغرافیای سیاسی محو خواهد شد. همچنین اگر موشک های نشان رفته «اسکاد» حزب الله لبنان نیز شلیک شود، مدت دو ماه که نه، بلکه در 45 روز تل آویو نابود خواهد شد. 

سرویس بین الملل ـ مقامات امنیتی و آگاه در تل آویو بر این باورند که در صورت وقوع جنگ، اسرائیل نخواهد توانست در برابر موشک های بالستیک ایران مقاومت کند.
به گزارش «تابناک»، جمله بالا، بخشی از گزارش تحلیلی روزنامه «القدس العربی» است که در آن به ترسیم سناریوی احتمالی جنگ میان ایران و رژیم صهیونیستی پرداخته است.
در ادامه این گزارش آمده است: سیستم های ضد موشک اسرائیل، سیستم هایی به نام «هایتس» است که در برابر موشک های «شهاب» ایران، کارآیی یک تیرچه چوبی را هم ندارد.
القدس العربی» می افزاید: اگر ایران تهدید هوایی شود، یا احساس کند که سوریه در معرض اشغال است، برنامه ای اجرا خواهد کرد که در آن، روزانه بیست موشک «شهاب» به اسرائیل شلیک خواهد کرد و به این ترتیب، در مدت دو ماه، در عمل، اسرائیل خود به خود از نقشه جغرافیای سیاسی محو خواهد شد. همچنین اگر موشک های نشان رفته «اسکاد» حزب الله لبنان نیز شلیک شود، در مدت دو ماه که نه، بلکه در 45 روز تل آویو نابود خواهد شد.
«القدس العربی» در پایان گزارش تحلیلی خود می نویسد: یقینا با زدن یک کلید در تهران، جان هزاران اسرائیلی در تل آویو گرفته خواهد شد و برای همین است که جهان از ایران می ترسد.
در همین حال، یک مرکز صهیونیستی امور سیاسی بیت المقدس نیز در گزارشی تحلیلی که تلاش دارد خطر توانایی موشکی ایران را به فراتر از سرزمین های اشغالی تسری دهد، مدعی است، برد موشک های ایرانی، دست کم 11500 کیلومتر است و همه کشورهای اروپایی در تیررس این موشک هستند، به گونه ای که جدای از شهرهایی چون؛ لندن، پاریس، مادرید، اسلو و هیلسینکی، حتی نیویورک نیز از این موشک ها در امان نخواهد بود.
در ادامه این گزارش آمده است: جدای از کشورهای اروپایی، سرزمین های اشغالی، روسیه، هند و برخی کشورهای آفریقایی و آمریکای شمالی نیز از موشک های ایران در امان نخواهند بود.
لبته این مرکز صهیونیستی مشخص نکرد که انگیزه ایران برای تهدید کشورهای نامبرده چیست؟!

ما پنج تا برادر...

 این جمله برای شما آشنا نیست؟؟؟ 

((با فامیل بازی و چند شغل ها مبارزه میکنیم)) 

 

ما 5 تا برادر...

تنگه هرمز، سلاحی قدرتمندتر از موشک

تنگه‌ای که اگر بسته شود، اقتصاد دنیا سقوط می‌کند 

 درصد نفت عربستان، 90 درصد نفت ایران، 98 درصد نفت عراق، 99 درصد نفت امارات متحده عربی و 100 درصد نفت کشورهای کویت و قطر از تنگه هرمز عبور می‌کند که در مجموع می‌توان گفت 90 درصد صادرات نفت تولید کنندگان خلیج فارس توسط تانکرهای نفتی از این مسیر عبور داده می‌شود  

زبان تهدید رسانه‌‌ای غرب و همراهان عربی آنها درباره تحریم‌های اخیر یک جانبه آمریکا علیه کشتیرانی و تجارت ایران در حالی دراز شده است که گویا اقتصاد تمام وابسته آمریکا، اروپا و عربی به نفت و تجارت نسبت به اهمیت تنگه هرمز غافل شده و فراموش کرده که بسته شدن این تنگه اقتصاد دنیا را فلج می‌کند.
http://files.tabnak.com/pics/201007/201007140455452037.jpg

اهمیت استراتژیک تنگه هرمز با توجه به عبور حجم بالا و غیر قابل جایگزین حامل‌های انرژی از آن غیر قابل انکار است. این مساله با توجه به عرض کم مناطق قابل کشتیرانی در این تنگه که چیزی در حدود 3 کیلومتر برای هر یک از خطوط رفت و برگشت است و از میان جزیره‌های ایرانی می‌گذرد اهمیت تسلط بر این منطقه را دو چندان می‌نمایاند.
 



بر اساس آمار اداره اطلاعات انرژی آمریکا، روزانه 16.5 تا 17 میلیون بشکه نفت خام از منطقه خلیج‌فارس عمدتا به مقصد ژاپن، آمریکا، اروپای غربی و دیگر کشورهای آسیایی صادر می‌شود که تمام آن از تنگه هرمز عبور می‌کند و این به جز حجم عظیم فرآورده‌های نفتی، گاز مایع و مایحتاج کشورهای منطقه است که از این تنگه عبور می‌کند.

ادامه مطلب ...