ایران سلام

باید فکری به حال اهلی کردن آدمها بکنیم. اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن و این تنها راه رسیدن به خداست ...

ایران سلام

باید فکری به حال اهلی کردن آدمها بکنیم. اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن و این تنها راه رسیدن به خداست ...

بیانیه جدید محسن رضایی صادر شد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور بیانیه یی خطاب به ملت ایران تاکید کرد...

  به نقل از اعتماد، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور بیانیه یی خطاب به ملت ایران تاکید کرد؛ با تقویت آرامش و برادری رویاهای مخالفین جمهوری اسلامی را باطل کنیم. متن این بیانیه که در پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی منتشر شده به این شرح است؛راهپیمایی ملت ایران در نهم دی ماه فرصت نوینی را با محوریت امامت و ولایت برای عبور از حوادث اخیر فراهم ساخت. از اینکه مشاهده می شود که نخبگان و علما و جناح های سیاسی کشور به حرکت میلیونی ملت ایران در نهم دی ماه و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در نوزدهم دی ماه می پیوندند جای شکر گزاری از محضر الهی دارد. هر چند که قطره یی بیش در دریای بیکران ملت ایران نیستم ولی از سایر نخبگان و جناح های سیاسی که تاکنون اعلان موضع نکرده اند می خواهم که به این حرکت عظیم مردم بپیوندند. شهادت دانشمندان ایران در مرکز جمهوری اسلامی و دزدیدن آنها در خارج و آشوب های اخیر در کشور نشان می دهد که همان طور که رهبر انقلاب فرمودند، دشمنان ما درصدد هستند که جلوی پیشرفت علمی و اقتصادی و معنوی ایران را بگیرند و فاصله ما را با کشورهای دیگر زیاد کنند تا ما را محتاج خود کنند.نهم دی ماه پاسخ ملت ایران به آنها بود که «هیهات من الذله».حال که رهبر انقلاب اسلامی بر پرهیز از تندروی و شتاب بخشیدن به اداره امور کشور و تادیب مجرمان در چارچوب قانون تاکید کرده اند بر همگان است که با تقویت آرامش، برادری، اخلاق، همکاری با یکدیگر، عمل به قانون و پیروی عملی و رفتاری از ولایت، خواب ها و رویاهای مخالفین جمهوری اسلامی را باطل نمایند.حال که مردم همیشه سرافراز ایران با غیرت دینی و هوشیاری خود به صحنه آمده اند و رهنمودهای رهبر انقلاب آینده را روشن کرده است همه به این حرکت انقلابی بپیوندند، تا این رودخانه جاری شده از نهم دی ماه به دریای خروشان و همیشه زنده یوم الله بیست و دوم بهمن ماه ملت ایران متصل شود و امواج توفنده آن شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را رساتر از همیشه زیر پرچم امامت و ولایت به گوش جهانیان برساند.

موهای زنان

گفتند اگر مقداری از موهای زنان پیدا باشد نمی توان گفت پیاده نظام دشمن اند 

 

امام جمعه مشهد گفت:رواج بی حجابی و منکرات از عوامل مهم زمینه ساز اهانت به ارزشها و مقدسات اسلامی در روز عاشورا بود.   

آیت الله "سید احمد علم الهدی" در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد در حرم مطهر امام رضا (ع) افزود: بی حجابی از عوامل بسیار موثر در ایجاد انحرافات فکری و رفتاری در جامعه است و این امر خود را در فتنه روز عاشورا و اهانت به ارزشها و مقدسات نشان داد.
وی با اشاره به 17 دیماه سالروز کشتار مردم مشهد در اعتراض به کشف حجاب توسط رضاخان در مسجد گوهرشاد ادامه داد: تاریخ نشان می دهد که دشمنان اسلام و جریانهای شیطانی سرآغاز فعالیتهای اسلام ستیزی خود را در عرصه های اجتماعی جامعه اسلامی توسعه فحشا و منکرات قرار دادند تا از این طریق مردم را به سمت بی تقوایی سوق داده و براحتی بتوانند به اهداف و نیات شوم خود برسند و یکی از این ترفندها رواج بی حجابی است.
وی اضافه کرد: معاندان نظام و عوامل داخلی و خارجی آنها سرلوحه فعالیتهای اسلام ستیزانه خود را ایجاد انحرافات فکری و ایجاد شبهات نسبت به معاد و امامت و سایر اعتقادات و باورهای مردم نسبت به ارزشها و مقدسات و سست کردن بنیه اعتقادی آنها قرار دادند و این امر در فتنه روز عاشورا و اهانت به ارزشها خود را نشان داد.
نمانیده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری افزود: لذا اهرمی که جامعه اسلامی را به سمت توسعه فحشا و منکرات سوق می دهد بی حجابی است و افراد بی حجاب پیاده نظام آمریکا و سایر دشمنان است.
آیت الله علم الهدی گفت: پارسال که در یکی از خطبه های نماز جمعه بر این مساله تاکید کردم که افراد بی حجاب پیاده نظام دشمنان هستند برخی از سایتهای اطلاع رسانی و روزنامه ها با اهانتهایی عنوان کردند امام جمعه مشهد چقدر خشن سخن می گوید و اگر زنان و دختران معصوم مقداری از موهایشان از زیر چادر و روسری پیدا باشد که نمی توان گفت به پیاده نظام دشمنان تبدیل شده اند.
وی افزود: حال بخوبی دیدید که آن بی حجابی ها و منکرات موجب سست شدن اعتقادی مردم و جوانان و یکی از زمینه های موثر در ایجاد فتنه ها و اهانت به ارزشها و مقدسات در روز عاشورا تبدیل شد و مصداق بارز بی حجاب -پیاده نظام دشمن- به خوبی خود را در این فتنه ها و اغتشاشات نشان داد.
خطیب نماز جمعه مشهد گفت: به هر میزان که در جامعه اسلامی افراد با حجاب زاویه پیدا کنند به همان مقدار فحشا و منکرات گسترش می یابد و حجاب لازمه حفظ موقعیت و حیثیت زنان است.
وی با اشاره به اینکه شخصیت زن برای ما محترم و یکی از مصادیق مهم احترام زنان حفظ حجاب است، از آنان خواست که در ماه محرم و صفر و به عشق امام حسین (ع) با عمل به تاکیدات قرآن و روایات معصومین (ع) حجاب کامل خود را رعایت کنند.
آیت الله علم الهدی گفت: در آیات قرآن و روایات ائمه معصومین (ع) و از جمله پیامبر اکرم (ص) بر مساله حجاب کامل و استفاده از چادر برای تامین حجاب برتر تاکید شده است.


این یکی را چگونه توجیه می‌کنید؛

نماد نحس صهیونیستی بر فراز کلام اباعبدالله (ع) در سایت مثلا سبز 

علامت تک چشم شیطان در طراحی پوستر محرم در سایتی که اخبار مربوط به معترضین را منتشر و پیگیری می‌کند، بیش از پیش دغدغه‌های مردم متدین و انقلابی را دو چندان کرده است.

به گزارش «تابناک» در این سایت پوستری برای محرم طراحی شده که در بالای آن و بر سر کلام امام حسین (ع)، نماد تک چشم دجال در داخل هرم قرار داده شده است.

این نماد بسیار مشهور، نماد دجال ـ ضد مسیح(ع) ـ و لوسیفر در فراماسونری و شیطان پرستی است و در مجموع این نماد به عنوان نماد شر و شیطان در جهان شناخته شده است و به نظر می‌رسد که قرار گرفتن این نماد شیطانی بر پیشانی پوستر محرم و بر بالای کلام مولا حسین(ع) به هیچ وجه تصادفی نیست و نمی توان به راحتی از این مسأله گذشت.

بر این اساس، در روزهای پس از انتخابات و با توجه به مسائلی که پیش آمد بارها و بارها از سوی دلسوزان، به سران و بدنه معترض به جریان انتخابات توصیه شد که مواظب رخنه دشمنان سیاسی و اعتقادی این ملت در میان صفوف خود باشند و حرکت خود را محملی برای سوءاستفاده آنها در راستای تخریب اعتقادات دینی، انقلاب و نظام قرار ندهند و با مواظبت از رفتار، گفتار و موضعگیری‌های خود، خط خود را از دشمنان این دین و مملکت جدا کنند تا خدای ناکرده اصل و ریشه انقلابی و اسلامیشان مورد خدشه قرار نگیرد.

بنا بر این گزارش، متأسفانه تاکنون این دلسوزی‌ها که هدفی جز حفظ نیروهای مدعی اعتقاد به اصل و اساس حرکت انقلابی ملت شریف ایران، در داخل مجموعه معتقدین به نظام و همچنین حفظ آرامش جامعه نداشته، آنچنان که شایسته است مورد توجه قرار نگرفته و افراطی های دو طرف مسیر دیگری را پیمودند.

بر این اساس، به نظر می‌رسد طراحی چنین نمادی که قطعا آگاهانه انجام پذیرفته، نشان دهنده چیزی نیست جز همان که، همه گفتند مراقب نفوذ دشمن باشید ولی گوش شنوایی آن را نشنید و لذا ما به عنوان یک رسانه خود را موظف می‌دانیم که چنین انحراف عمیقی را که در آینده نیز ممکن است به شکل و سیاقی دیگر تکرار شود، گوشزد کنیم و یادآوری کنیم که التقاطی این چنین، قطعا آینده خوبی را برای این جریان نوید نخواهد داد.

گفتنی است که جریان‌های فراماسونری وابسته به محافل صهیونیستی در جهان از هر وسیله ای برای اشاعه این نماد و شرطی کردن مخاطب در دیدن این نماد، سوءاستفاده می‌کنند و عجبا از اینکه این بار آن را بر فراز بیرق پرچمدار مبارزه با همین جریان باطل و شیطانی می‌بینیم.

امید است، رهروان راه سرخ حسین(ع) از این مسأله تبری جسته و خط خود را از این جریان شیطانی که هیچ خیر و منفعتی برای ما ندارد، جدا کنند. 

لازم به ذکر است یادآور شود که از روزهای پس از انتخابات متاسفانه سایت های اینترنتی بسیاری ظهور و بروز یافتند که نه تنها نام و نشان و مبانی اعتقادی آنها مشخص نیست بلکه تلاش دارند با طرح مسائل التقاطی، رادیکال کردن فضا و قبح شکنی بسیاری از مبانی ارزشی و فرهنگی جامعه، جریانات درگیر را از عقلانیت دور کرده و ماهی خود را از آبی که گل آلود کرده اند بگیرند.

فتنه موسوی از خانواده اش قربانی گرفت

پایگاه خبری فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی نوشته است که سید علی موسوی، خواهر زاده میرحسین موسوی در اغتشاشات امروز کشته شده است. 

به گزارش جهان، هرچند که بواسطه سابقه این جریان نمی توان به این خبر استناد کرد اما چنانچه صحت این خبر اثبات شود این اولین قربانی خانواده موسوی پس از فتنه بوجود آمده توسط وی بوده است.
گفتنی است پیش از این 37 نفر از هموطنانمان به دنبال توهمات میرحسین موسوی در انتخابات گذشته جان باختند.گفته می شود هم اکنون موسوی در بیمارستانی که ادعا می شود خواهر زاده اش در آن است حاضر شده است.

مردم‌ حسینی ‌تهران اغتشاشگران را فراری دادند

عده‌ای از افرادی که از صبح امروز(عاشورا) اقدام به اخلال در عزاداری مردم تهران کردند و بنا به سنت بنی‌امیه، عزای شیعیان را با تحرکات انحرافی خود به جشن و میتینگ سیاسی‌شان تبدیل کرده بودند، با خروش حزب‌الله و مردم تهران نتوانستند تاریخ را تکرار کنند و پس ازمواجه شدن با مردم از صحنه فرار کردند. 

از صبح امروز، عده‌ای بدون حمل هرگونه ادوات مخصوص عزاداران و دسته‌جات عزاداری، نمادهای سبز اموی را حمل می‌کردند، به صورت سازماندهی شده از خیابان‌های اسکندری به سوی تقاطع خیابان توحید، میدان فردوسی به سمت میدان انقلاب، میدان امام حسین(ع) پل چوبی، خیابان حافظ به سمت چهارراه کالج و چهارراه ولی‌عصر حرکت کردند و با اخلال در عبور و مرور عزاداران و مردمی که در تردد به سمت مجالس عزاداری بودند، شعارهای انحرافی سردادند.

برخی بقایای فرقه موسوی شعارهای "مرگ بر دیکتاتور" و "یا حسین میرحسین" را در حالی که دست‌های خود را بالای سر گرفته و به هم می‌زدند، تکرار می‌کردند.

این افراد که به چوب، چماق و سنگ مسلح بودند، پس از هر درگیری با نیروهای انتظامی و متفرق شدن، به خیابان‌های فرعی هجوم می‌آوردند و با تخریب اموال عمومی به‌ویژه شکستن شیشه‌ها در برخی موارد برای فرار، بدون اجازه وارد منازل مردم میشدند.

آشوبگران در تقاطع اسکندری- آزادی با کندن میله‌های خطوط ویژه اتوبوس‌های تندرو و قرار دادن آن‌ها در وسط خیابان تلاش کردند تردد مردم را مختل کنند.

این افراد هر خودرویی را که گمان می‌کردند ارتباطی با نیروهای انتظامی و یا مردم مؤمن دارد، با سنگ مورد حمله قرار می‌دادند.

اغتشاش‌گران در تقاطع کریمخان- حافظ 2 خودروی پلیس را آتش زدند و تاکنون آتش زدن 26 موتور از موتورهای ناجا و مردم نیز گزارش شده است. این افراد همچنین در مسیرهای اصلی اقدام به آتش زدن سطل‌های زباله و قرار دادن آن‌ها در وسط خیابان کردند، به طوری که دود ناشی از این اقدام برخی خیابان‌ها را فراگرفت.

در واکنش به این فتنه‌گری‌ها که همزمان با حضور عزاداران تهران در مساجد، حسینیه‌ها و هیئات عزاداری انجام شد، هزاران نفر از عزاداران حسینی برای جلوگیری از ادامه اغتشاش فتنه‌گران وارد صحنه شدند و با شعارهای خود امویان را فراری دادند.

شمار قابل توجهی از مردم نیز در تقاطع انقلاب- فلسطین تجمع کردند. این افراد با سردادن شعارهای انقلابی از جمله "لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین است" و سینه‌زنی، اقدامات خرابکارانه اغتشاشگران را محکوم کردند.

حاج سعید حدادیان در جمع این افراد اقدام به مرثیه‌سرایی کرد.

حوالی ساعت 14 امروز، برخی اغتشاشگران با اقدام نیروهای انتظامی بازداشت شدند و حرکت خودروها از ضلع غرب به شرق خیابان انقلاب از سر گرفته شد. نیروهای انتظامی کنترل اوضاع را در خیابان انقلاب در دست گرفتند و مردم با سردادن شعارهای انقلابی به طرف میدان فردوسی راهپیمایی کردند.

دانشجویان انقلابی که از عزاداری دانشگاه تهران به این محل آمده بودند، در روز عاشورا حتی پس از برخورد فیزیکی نیروهای انتظامی با اغتشاشگران از پلیس می‌خواستند برخورد با این افراد جاهل را به آنان واگذار کند تا بدون هرگونه درگیری آنان را متواری کنند.

عاشقان ولایت شعارهای "الله اکبر خامنه‌ای رهبر"، "حزب فقط حزب حزب الله، سید علی روح الله "، "منافق حیاکن عاشورا را رها کن" و "مرگ بر منافق"، "حزب فقط حزب علی رهبر فقط سید علی"، "ماشالله حزب الله"، "مرگ بر منافق"، "این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده"،‌" وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد ارتش عالم نتواند که جوابم دهد" سر دادند و هرلحظه بر شمار راهپیمایان مردمی افزوده شد.

در حاشیه میدان ولی‌عصر(عج) تهران پرچم‌های مقدس یا زهرا(س) و یا حسین(ع) توسط امویان پاره و کیوسک پلیس نیز آتش زده شد.

تعداد زیادی از بانوان عزادار حسینی(ع) نیز در خیابان حافظ به سمت تقاطع کالج راهپیمایی کردند. راهپیمایان که پرچم های عزای حسینی و پرچم جمهوری اسلامی ایران را در دست داشتند، با سر دادن شعارهای انقلابی مانند "حزب فقط حزب علی رهبر فقط سید علی" حرکت اغتشاشگران را محکوم کردند.

همچنین گروه هایی با حرکت روی پل حافظ جمهوری بر ضد اغتشاشگرانی که تعدای از آن‌ها در مسیر خیابان جمهوری بودند، شعار دادند.

http://96.0.54.242/tab/pics2/200912271500161236.jpg

http://96.0.54.242/tab/pics2/200912271500161618.jpg

http://96.0.54.242/tab/pics2/200912271500161641.jpg

http://96.0.54.242/tab/pics2/200912271500162619.jpg

http://96.0.54.242/tab/pics2/200912271500171993.jpg

http://96.0.54.242/tab/pics2/200912271500174713.jpg

http://96.0.54.242/tab/pics2/200912271500171310.jpg