ایران سلام

باید فکری به حال اهلی کردن آدمها بکنیم. اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن و این تنها راه رسیدن به خداست ...

ایران سلام

باید فکری به حال اهلی کردن آدمها بکنیم. اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن و این تنها راه رسیدن به خداست ...

پیام ۲۲ بهمن

پیام ملت به استکبار این بود که توجه داشته باشند با یک دولت طرف نیستند، بلکه با یک ملت رو‌به‌رو هستند و زور گفتن و تهدید به تحریم آنها کاری احمقانه و نابخردانه است

موسوی با پوشش پارچه‌ای از محل راهپیمایی گریخت

موسوی با پوشش پارچه‌ای از محل راهپیمایی گریخت 

خبرگزاری فارس: میرحسین موسوی که درصدد ورود به میان جمع راهپیمایان بود با مشاهده حجم انبوه جمعیت و ترس از مواجهه آنان، با انداختن پوشش بر روی سر و هیئتی ناشناس از صحنه گریخت.


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، میرحسین موسوی ساعت 11 روز ۲۲ بهمن به قصد شرکت در راهپیمایی  از خیابان رودکی عازم راهپیمایی بود که پس از مشاهده حضور میلیونی مردم به سمت یکی از کوچه‌های این خیابان به نام بن‌بست مصطفی رفته و در یکی از کوچه های این خیابان متواری و پنهان شد.
برپایه این گزارش وی تا ساعت دو و نیم بعد از ظهر خود را در این منزل پنهان کرد. تیم حفاظتی وی پس از مشاهده خلوتی خیابان‌ها و عدم حضور مردم او را تحت مراقبت شدید با پوشش پارچه ای از کوچه خارج کرده و سوار برخودروها به سرعت منطقه را ترک کردند.

گوگل راست میگوید یا ما؟!

گوگل در وبلاگ رسمی خودش خبر داده است که قصد ورود به بازار ” ISP” ها را دارد. گوگل بیان کرده است که قصد دارد به صورت آزمایشی اینترنت فوق‌پرسرعت را به صورت اختصاصی به حداقل ۵۰ هزار و تا سقف ۵۰۰ هزار مشترک ارائه کند.

خود گوگل گفته است که قصد ارائه‌ی اینترنتی با سرعت تا ۱۰۰ برابر اینترنت معمول در آمریکا را دارد. به عبارت دیگر قصد ارائه‌ی اینترنتی با سرعت “یک گیگابایت در ثانیه” را به شهروندان آمریکایی دارد! حال در ادامه به بیان

دلایل “غیر مالی” ارائه‌ی این سرویس پرداخته است:

  • طراحی و استفاده از اپلیکیشن های نسل جدید: گوگل گفته که توسعه دهندگان اینترنتی با داشتن اینترنت فوق پرسرعت قادرخواهند بود اپلیکیشن و کلآ سرویس‌های بالاتر از حد تصور را طراحی پیاده سازی کنند. که قطعآ این خود مقدمه‌ی پیشرفت‌های آینده خواهد بود
  • تکنیک‌های اتصالات و ارتباطات جدید: گوگلی‌ها اعلام کرده‌اند که به راهکار جدیدی برای ایجاد شبکه‌های فیبری نوری دست یافته اند که امکان برقراری ارتباطات به سبک جدیدی را فراهم می‌کند
  • همچنین گوگل اعتقاد دارد که کاربران حق دارند بین سرویس‌دهده‌گان مختلف “شیفت” کنند و حق انتخاب داشته باشند.

حال سرزمینی را فرض کنید که در آن اینترنت ۵۱۲ کیلوبایتی بسیار گران‌تر از چیزی است که تصورش را می‌شود کرد، و داشتن اینترنت بالاتر از ۱۲۸ کیلوبایت برای کاربران خانگی طبق قانون مجاز نیست، و کاربران حق ندارند از سرویس‌دهنده‌ای از غیر مخابرات دولتی استفاده کنند.

حال چگونه است که ما این‌همه پیشرفت‌های عظیم را در همه‌ی زمینه‌ها کرده‌ایم! مسیر گوگل غلط است یا ما؟

زندگینامه فرح دیبا همسر سوم محمد رضا شاه

شهبانو فرح دیبا (متولد ۲۲ مهر ماه سال ۱۳۱۷ه.ش برابر ۱۴ اکتبر ۱۹۳۸) سومین و آخرین همسر محمدرضا شاه پهلوی است. عنوان رسمی فرح دیبا در دوران حکومت پهلوی «علیاحضرت شهبانو فرح پهلوی» بوده است و طرفداران سلطنت پهلوی هنوز او را به این عنوان می‌خوانند.فَرَح فرزند فریده قطبی و سهراب دیبا (از خاندان دیبا) در روز ۲۲ مهر ماه سال ۱۳۱۷ در تبریز به دنیا آمد. فرح دو ساله بود که پدرش سهراب دیبا را در اثر بیماری سرطان از دست داد. پس از چند سال فریده دیبا و فرح به خانه محمدعلی قطبی، برادر فریده، در تهران رفتند و با خانواده او زندگی کردند.
پس از تحصیل در مدرسه ایتالیایی‌ها، ژاندارک و دبیرستان رازی در تهران، فرح به همراه پسر دایی‌اش رضا قطبی برای ادامه تحصیل راهی کشور فرانسه شد. او در فرانسه در رشته معماری به تحصیل مشغول شدفرح دیبا در سال ۱۳۳۸ با شاهزاده شهناز پهلوی و اردشیر زاهدی دختر و داماد محمدرضا شاه پهلوی آشنا شد، و آن دو او را برای ازدواج به شاه که در سال ۱۳۳۶ از ملکه ثریا جدا شده بود، معرفی کردند. این معرفی به عقد و ازدواج در روز دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۳۸ منجر شد و پس از چندی با به دنیا آمدن فرزند پسری با نام «رضا» استحکام یافت. این ازدواج همچنین منجر به نزدیکی خانواده قطبی به دربار ایران شد.محمدرضا شاه پهلوی در سال ۱۳۴۶ پس از تاجگذاری خود و فرح، همسرش را به عنوان نیابت سلطنت منصوب کرد.

ادامه مطلب ...

مقایسه مشایی با سلمان رشدی توسط مداح معروف

مقایسه مشایی با سلمان رشدی توسط مداح معروف 

این مداح روز سه شنبه در مراسم زیارت عاشورا در حسینیه صنف لباس فروش ها در اظهارات کم سابقه ای اعلام کرد ...
 
حاج منصور ارضی مداح معروف کشور، اسفندیار رحیم مشایی را با سلمان رشدی مقایسه کرد.
به گزارش جهان، این مداح حامی دولت روز سه شنبه در مراسم زیارت عاشورا در حسینیه صنف لباس فروش ها در اظهارات کم سابقه ای اعلام کرد: "این آقایی که ادعای آسمانی بودن دارد از سلمان رشدی هم بدتر است."
حاج منصور ارضی در ادامه با اشاره به سیاستهای جدید فرهنگی دولت به رهبری مشایی، افزود: "این فرد کارهایی که خاتمی و ابطحی در دوره گذشته با کمک هم نتوانستند انجام دهند یک تنه دارد انجام می دهد.
وی پیش از این در مسجد ارک تهران در هنگام ورود رئیس جمهور نسبت به برخی اطرافیان وی هشدار داده بود که مورد استقبال حاضرین در جلسه قرار گرفت.حاج منصور ارضی از مداحان حامی دولت است که حتی در سفرهای استانی مدتی با اعضای هیات دولت همراه بود.