ایران سلام

باید فکری به حال اهلی کردن آدمها بکنیم. اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن و این تنها راه رسیدن به خداست ...

ایران سلام

باید فکری به حال اهلی کردن آدمها بکنیم. اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن و این تنها راه رسیدن به خداست ...

نامه احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب

بسم الله الرحمن الرحیم


حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)مقام معظم رهبری

با سلام و تحیت

عطف به بیانات حضرتعالی در روز شنبه 91.11.28 به استحضار می رساند که اینجانب و همکارانم در دولت تا آخرین لحظات مسئولیت دلبسته به ارزش های انقلاب اسلامی کمر بسته خدمت به کشور و مردم خواهیم بود و اطمینان می دهم که همه تلاش ما به عنوان خادمان ملت ، در مسیر اعتلای کشور و رفع مشکلات کشور خواهد بود و کوچکترین قدمی برخلاف مصالح کشور بر نخواهیم داشت .

دلبستگی و ارادت اینجانب و اعضای محترم دولت به جنابعالی همیشگی است. دوام سلامت و توفیقات حضرتعالی را از ایزدمنان مسئلت دارم.

چفیه به آکادمی موسیقی گوگوش رسید+عکس

به گزارش پارس به نقل ازهمراهان :شبکه من و تو که هر اقدامی را در جهت تخریب فرهنگ و نوع پوشش جوانان ایرانی به کارگرفته است این بارچفیه را که نماد پوشش بسیجی است سوژه خود قرار داد.

در برنامه آکادمی موسیقی گوگوش یکی از شرکت کنندگان به هنگام مصاحبه با دوربین این برنامه چفیه ای را به گردن خود انداخته و به همراه آن جلوی دوربین شبکه من وتو رفت.

در ماه ها و سال های اخیر چفیه های تولید شده در اسراییل به شکل گسترده ای در سراسر جهان پخش شده است که بسیاری از آنها دارای علامت ستاره داود واسکلت جمجمه انسان در حاشیه های آن است که اغلب از چشم استفاده کنندگان پنهان می ماند.

در برنامه ای که مربوط به مد می باشد تبلیغ استفاده از چفیه با آرم ستاره داود را آغاز کرده است . در این برنامه ها شوهایی به نمایش در می آید که در آنها مانکن های مرد با چفیه های منقش به ستاره داود ظاهر می شوند.

همچنین برای فراگیر شدن این نماد جهاد اسلامی به عنوان دستمال مد از شخصیت های معروف بعضا یهودی و صهیونیست مانند دیوید بکهام نیز استفاده شد.

چفیه اکنون در اروپا و بویژه در اسپانیا و دانمارک به قیمت بالایى به فروش مى‌رسد. در ژاپن، چفیه‌های مارکدار با قیمت‌هاى نجومى عرضه مى‌شود که قیمت برخى از آنها به هزار دلار نیز مى‌رسد. در سال 2001 نیز ایالات متحده چفیه‌هایى با علامت « no war» در سراسر آن کشور توزیع کرد.

از آنجایی که چفیه به عنوان نماد مسلمانان و مبارزان فلسطینی محسوب می شود و به تدریج این نماد به فرهنگ مبارزه و جهاد اسلامی در سراسر دنیا و به ویژه در خاور میانه و ایران توسط اسلامگرایان مورد استفاده قرار می گیرد، آمریکا و صهیونیست با تولید این نماد فرهنگی و جهاد اسلامی سعی در مصادره آن برای خود دارد و با این کار به نوعی سعی در تبدیل این نماد به یک دستمال گردن ساده دارند.

شایان ذکر است که شبکه من وتو سیاست خود را برمبنای اهداف صهیونیست و دولت انگلیس پایه گذاری کرده و حتی برای ترویج فرهنگ غربی به چفیه نیز رحم نکرده و برای مصادره این نماد اسلامگرایی و جهاد از آن به عنوان مد های غربی در برنامه های خود استفاده می کند.

صراط بار دیگر بی غیرت شد...

وبسایت خبری صراط نیوز بار دیگر با انتشار عکس های ... بی غیرتی خود را ثابت کرد به لینک زیر مراجعه کنید 

 

نقل از صراط 

 

کار فرهنگی اینه؟!

السلام‌علیک یا ربیع‌الانام

السلام‌علیک یا ربیع‌الانام

زنده‌باد بهار امام زمان(عج)

زنده باد بهار

آج قالاریخ باش ایمریخ دشمنه / سلیمانی ساتماریخ اهریمنه

آج قالاریخ باش ایمریخ دشمنه / سلیمانی ساتماریخ اهریمنه 

 

مردم زنجان امروز در راهپیمایی 22 بهمن خود فریاد زدند:«آج قالاریخ باش ایمریخ دشمنه / سلیمانی ساتماریخ اهریمنه» گرسنه می‌مانیم اما در مقابل دشمن سر فرود نمی‌آوریم و سلیمان خود را به اهریمنان نمی‌فروشیم.

درخواست از مسئولین

وبسایت صراط نیوز با نشر اکاذیب ، تصاویر مستهجن و... سعی بر بهم زدن افکار خواننده دارد این سایت با تهمت به مسئولین عالیرتبه نظام(روحانی،احمدی نژاد، ولایتی و...حتی نزدیکان به مقام معظم رهبری) سعی به ایجاد تفرقه بین آنها را دارد مدیر مسئول این سایت ادعای خود بزرگ بینی دارد در جایی اعلام میکند که تهدید به قتل شده است(خنده) والا متاسفم برای کسیکه بخواد بیاد خون تورو بریزه در خبری خواندم که اطرافیان دولت با پول بیت المال دارند مردم رو دعوت به استقبال از رئیس جمهور میکنند آقای مثلا مسئول سایت تو که سنگ بیت المال رو به سینه میزنی خودت چقدر رعایت کردی؟ شواهدی موجود هست که ... 

آقا بهتره بری توبه کنی مسئولین بهوش باشید پیشنهاد میکنم این سایت فیلتر کنید و شرش رو کم کنید