ایران سلام

باید فکری به حال اهلی کردن آدمها بکنیم. اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن و این تنها راه رسیدن به خداست ...

ایران سلام

باید فکری به حال اهلی کردن آدمها بکنیم. اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن و این تنها راه رسیدن به خداست ...

تاسف بر رسانه داخلی

تاسف بر رسانه داخلی 

 

داشتم صفحات وب چک میکردم تا ببینم عکس العمل رسانه ها و وبسایتهای خبری از حضور احمدی نژاد در مجلس چی بوده با خبر زیر مواجه شدم شما خواننده محترم قضاوت کنید: 

 

چه کسی این شعر را به احمدی نژاد پیشنهاد داد؟!
تنها دقایقی پس از خروج احمدی نژاد از مجلس رسانه های داخلی و خارجی خبری را روی خروجی قرار دادند که از خواندن این شعر توسط خواننده لس آنجلسی خبر می داد .
"صراط" - روز گذشته دکتر محمود احمدی نژاد در مجلس شورای اسلامی حاضر شده و به مدت یک ساعت و بیست دقیقه گزارشی را برای نمایندگان از وضعیت عملکرد و برنامه های باقی مانده دولتش ارائه کرد .
وی در آخرین لحظات سخنرانی اش و در حالی که همچنان پشت تریبون مجلس بود شعری را به عنوان حسن ختام بر زبان جاری کرد که با حاشیه های بسیاری همراه شد .
به گزارش سرویس سیاسی صراط، تنها دقایقی پس از خروج احمدی نژاد از مجلس رسانه های داخلی و خارجی خبری را روی خروجی قرار دادند که از خواندن این شعر توسط خواننده لس آنجلسی خبر می داد .
بنابراین گزارش این  مصرع از شعر "مردم" پیش از این توسط خواننده لس آنجلسی "معین" خوانده شده بود .
نکته جالب توجه اینجاست که نام این به اصطلاح شاعر بر روی آلبوم بسیاری از خوانندگان مجاز و غیر مجاز درج شده است که علی الظاهر از شهرت خاصی در میان ترانه خوانان برخوردار می باشد.
هنوز مشخص نیست چه کسی به رئیس جمهور پیشنهاد داده بود تا در پایان اظهاراتش در صحن علنی مجلس شورای اسلامی شعری از یک شاعر مسئله دار که توسط خواننده لس آنجلسی قرائت شده بود را قرائت کند .
شاید مقصود رئیس خدمتگزار از قرائت قطعه شعری از یک خواننده لس آنجلسی برای اولین بار در صحن علنی مجلس، پاسخی به اقدام مجلس سابق در طرح اولین سوال از رئیس جمهور در طول تاریخ انقلاب اسلامی باشد!
باید منتظر ماند و دید که در جلسات آتی حضور رئیس مهرورز در صحن علنی مجلس، شعر کدام مطرب و خواننده فراری از لسان گهربار ایشان خارج خواهد شد.
گفتنی است این قطعه شعر با نام مردم توسط افشین مقدم سروده شده و حاوی ابیاتی سیاسی است .
جالب اینجاست که بیت بعدی مصرع مذکور  اگر توسط رئیس جمهور خوانده می شد به نوعی انتقادی نسبت به عملکرد دولت هم محسوب می شد .
در پایان از تمامی عزیزانی که به وبلاگ من سر زدند و مطالب من رو خوندن بخصوص مطالبی که از وبسایت صراط نیوز برداشتم عذرخواهی میکنم چرا که وبسایتی که برای جذب مخاطب بیاد رئیس جمهور خودشو تخریب کنه نمیشه گفت... 
اون بنده خدا 80 دقیقه صحبت کرد اونوقت چسبیدید به یه مصرع کوچیک اینم نقد یکی از دوستان
رییس‌جمهور در پایان سخنان خود اظهار کرد: عزیزان من مردمی که قالی می‌بافند نباید روی حصیر زندگی کنند و ملتی که روی دریای ثروت نشسته‌اند نباید فقیر داشته باشد. ملتی که تاریخ، فرهنگ و تمدن دارد همت، اراده و ایمان دارد، پیامبر،‌ علی، حسین و مهدی دارد، هرگز در نخواهد ماند و همه قله‌ها را فتح خواهد کرد."

کجای این جملات شعر محسوب میشه. معین چون گفته "کسی که فرش میبافه نباید رو حصیر باشه"، دیگه کسی نباید شبیه این جمله رو بگه. صدها هزار نفر در ایران شاید این آهنگ رو شنیدهرییس‌جمهور در پایان سخنان خود اظهار کرد: عزیزان من مردمی که قالی می‌بافند نباید روی حصیر زندگی کنند و ملتی که روی دریای ثروت نشسته‌اند نباید فقیر داشته باشد. ملتی که تاریخ، فرهنگ و تمدن دارد همت، اراده و ایمان دارد، پیامبر،‌ علی، حسین و مهدی دارد، هرگز در نخواهد ماند و همه قله‌ها را فتح خواهد کرد."

کجای این جملات شعر محسوب میشه. معین چون گفته "کسی که فرش میبافه نباید رو حصیر باشه"، دیگه کسی نباید شبیه این جمله رو بگه. صدها هزار نفر در ایران شاید این آهنگ رو شنیده باشن و بعد بیان این جمله شعر معین رو در زبان محاوره ای استفاده کنن. شاید یکی از مردم شهرستانها این جمله رو به صورت درد دل به رییس جمهور گفته باشه. آیا دیگه هیچکس نباید حق داشته باشه شبیه این جمله رو بکار ببره، چون معین شبیه این جمله رو به صورت شعر بکار برده. درسته رییس‌جمهور به همه آزادی داده که هر چی میخوان بگن، ولی دیگه خبر دروغ که نباید به خورد مردم بدیم.  باشن و بعد بیان این جمله شعر معین رو در زبان محاوره ای استفاده کنن. شاید یکی از مردم شهرستانها این جمله رو به صورت درد دل به رییس جمهور گفته باشه. آیا دیگه هیچکس نباید حق داشته باشه شبیه این جمله رو بکار ببره، چون معین شبیه این جمله رو به صورت شعر بکار برده. درسته رییس‌جمهور به همه آزادی داده که هر چی میخوان بگن، ولی دیگه خبر دروغ که نباید به خورد مردم بدیم.  
صراط واقعا متاسفم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد