ایران سلام

باید فکری به حال اهلی کردن آدمها بکنیم. اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن و این تنها راه رسیدن به خداست ...

ایران سلام

باید فکری به حال اهلی کردن آدمها بکنیم. اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن و این تنها راه رسیدن به خداست ...

انحطاط اخلاقی در میان اعضای خانواده سازمان مجاهدین انقلاب

فضای فیسبوکی این روزها، حکایت از یک انقلاب ایدئولوژیک در میان اعضا و خانواده این سازمان منحله دارد، انقلابی به سبک انقلاب ایدئولوژیک منافقین که براساس آن بنیان و اساس دین و اعتقادات مذهبی به انحطاط رفت.

در روزهای آغازین انقلاب اسلامی، افرادی نظیر تاجزاده فریاد خط امامی بودن سر دادند و زمان گذشت تا به امروز. با گذشت سه دهه از انقلاب جمهوری اسلامی ایران، ورق حالا برای اعضای این سازمان برگشته است، بریده و در زمین دشمن دست و پا می‌زنند.

افکار منحطی به نام اصلاح طلبی یا به قول خودشان رفرم جای تفکر پنهان کارانه به ارث برده شده از جریانات دهه 40 و 50 البته از ارزش‌ها، از میراث امام(ره)، از انقلاب، از جمهوری اسلامی، از شهدا، از مبارزه، از استقلال و از ... را گرفته است و همچون آفتی به جان عقاید و افکار اعضا افتاده است که اعضا با مواردی همچون فروپاشی خانوادگی و اعتقادی مواجه شده‌اند. آن‌ها که دیگر از همه چیز بریده‌ و کم آورده‌‌اند انتظار دارند مردم هم مانند آن‌ها عقب نشینی کرده و به اصطلاح آن‌ها ببرد.

اعضای این سازمان منحله که فعالیت‌های گسترده سیاسی در فضای مجازی هم دارند، این روز‌ها با خروج کامل از خط امام(ره) و انقلاب به فعالیت‌های ضد اسلامی می‌پردازند. در جدیدترین نمونه، دختر محسن آرمین از اعضای این سازمان که در گزارش‌های بعدی به فعالیت‌های او خواهیم پرداخت، سخنگوی اعضای فرقه ضاله بهائیت در فرانسه شده است. البته روند انحطاط اخلاقی در میان این اعضا به گونه‌ای بوده است که به صورت کاملا اشکار عکس‌های خصوصی خود را در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

این روزها در صفحه فیسبوک دختران تاجزاده، معاون سیاسی وزیر کشور دولت اصلاحات، عکس‌هایی عمومی منتشر شده است که حکایت از اوج گیری انحطاط اخلاقی در میان اعضای خانواده او دارد.













قصد داریم در سلسله گزارش‌هایی فروپاشی خانوادگی، اعتقادی و فکری اعضای این سازمان منحله از جمله محسن آرمین، عرب سرخی، بهزاد نبوی و ... را فقط در فضای مجازی و در صفحه فیسبوک آن‌ها مورد بررسی قرار دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد