ایران سلام

باید فکری به حال اهلی کردن آدمها بکنیم. اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن و این تنها راه رسیدن به خداست ...

ایران سلام

باید فکری به حال اهلی کردن آدمها بکنیم. اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن و این تنها راه رسیدن به خداست ...

بخشنامه استقبال از روحانی در گرگان +سند


آموزش و پرورش شهرستان گرگان طی بخشنامه ای به شماره 58060 به تاریخ 93/9/9 به کلیه مدارس متوسطه شهرستان اعلام کرده که تدابیر لازم جهت حضور همه دانش آموزان در مراسم استقبال از رئیس جمهور در روز سه شنبه 93/9/11 انجام شود و دانش آموزان را بدون هر گونه پلاکارد و پرچم برای استقبال و حضور حداکثری بیاورند.
 
در ضمن این اداره از مدیران خود خواسته است تا حضور دانش آموزان برای شرکت در مراسم استقبال با اخذ رضایت نامه از والدین باشد. این تصویر را یکی از سایت های محلی استان گلستان منتشر کرده است.

در متن بخشنامه، چند غلط املایی مشاهده می‌شود. نویسنده، کلمه "آحاد" را "آهاد" و "پلاکارد" را "پلاکارت" نوشته است.

بخشنامه ای جالب برای استقبال از رئیس جمهور + سند

نظرات 1 + ارسال نظر
مهمان پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 17:06 http://vaico.mihanblog.com

باسلام

سعید جان، دوست داری با هم یه همکاری داشته باشیم!؟

همکاری من و تو اینجوریه من لینک (آدرس) وبلاگ شما رو میزارم شما هم مال من رو..

لطفا اگه تمایل دارید همکاری کنیم وبلاگ من رو با مشخصات زیر توی وبلاگتون بزارید

بعد بهم خبر بدید تا من هم وبلاگ شما رو بزارم

پیشاپیش از همکاریتون تشکر میکنم



عنوان:

دانلود آهنگ جدید


آدرس:

http://vaico.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد