ایران سلام

باید فکری به حال اهلی کردن آدمها بکنیم. اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن و این تنها راه رسیدن به خداست ...

ایران سلام

باید فکری به حال اهلی کردن آدمها بکنیم. اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن و این تنها راه رسیدن به خداست ...

تضاد در قول و عمل اعتدالیون


با فعل و عمل خفقان رسانه ای ، شعار و قول دانستن حق مردم است چگونه تحقق می یابد ؟

با بی سواد ومزدور خواندن منتقدین، عیب ها نقص ها وانحرافات واشتباهات وتخلفات برای همیشه مخفی وپنهان نمی ماند.

با سنگر گرفتن ومخفی شدن پشت جمله (( مذاکرات محرمانه است ) ) اصل مسئولیت پذیری وپاسخگو بودن مسئولین چگونه محقق می شود ؟

با این رویکردی که رئیس دولت راستگویان واعتدال گرا وکابینه اعتدالی در در مقابل منتقدین اتخاذ نموده به نظر می رسد که بزرگترین ظلم ممکن به واژه یا اصطلاح اعتدال وراستگویی اعمال شده است .


« آقای روحانی پاسخ دهد »


با تمام احترامی که برای شخصیت حقیقی و حقوقی حضرت حجه الا سلام و المسلمین حسن روحانی بعنوان یک روحانی پیرو خط امام و رهبری و در جایگاه دومین مقام رسمی کشور یعنی ریاست محترم جمهور قایل هستم ، در جایگاه یک فعال فرهنگی و تحلیل گر سیاسی و برادر شهید که سابقه 10 ساله قلم زدن در مطبوعات و نشریات ارزشی و ولایی جمهوری اسلامی ایران را دارد ، وافتخار می کنم که کاغذ مقالاتم را از نوشت افزار فروشی ها بصورت نسیه می گیرم وحقوق بگیرحکومت ودولت هم نیستم وخداوند رزاق من است ولاغیر؛ چون در این چند ماهی که از عمر دولت به اصطلاح تدبیر و امید با پرچم و شعار اعتدال می گذرد ، تضاد فاحشی بین عملکرد دولت و دولتمردان در عرصه های سیاسی و فرهنگی دیده ام ، حق خود دانستم که با کمال احترام و به دور از هرگونه تعصبات حزبی و جناحی ، برای آگاهی خودم و تشخیص ذهن سایر هموطنان ، خصوصا آن دسته از شهروندانی که بخاطر سوابق فعالیت حقیر ، مرتب سوالاتی از من می پرسند ، آنچه ذهن و فکر مرا مشغول نموده را از شخص رئیس جمهور بپرسم و در انتظار پاسخ ایشان بمانم .

امیدوارم به جای برچسب زدن افراطی وبی سواد ومزدوربه حقیر و فرافکنی ، از این نقد دلسوزانه و مصلحانه استقبال شود و پاسخ منطقی و مستند به سوالات داده شود .

1ـ جناب روحانی ! بر کسی پوشیده نیست که شعار تدبیر و امید بر پایه اعتدال ؛ وتأکید همه جانبه شما مبنی بر استقبال از نقد ونقادی وباز گذاشتن فضای انتقاد وتحمل منتقد ومخالف ، پلکان ترقی و صعود و حضور شما به پاستور و تصرف پست کلیدی و حیاتی ریاست جمهوری و قوه اجرایی در نظام جمهوری اسلامی بوده است .

زمانی که شما در مراسم تنفیذ در حضور مقام عظمای ولایت ، عنصر قانونی و مستند شعار خود را ، آیات و روایات موجود در خصوص اعتدال بیان نمودید و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز ، اعتدال مورد نظر شما که مستندات قرآنی و روایی آن را ذکر کرده بودید را، یک اعتدال دینی مبتنی بر شعایر و اصول دینی تعبیر فرمودند ، که اتفاقاً حقیر از این بیانات شما و سخنان شما در روزتنفیذ وتعلیف چنان به وجد آمده بودم که ؛ در تحسین و تأیید صحبت های شما ، دست به قلم شدم و به وظیفه خود عمل نمودم و از شعار اعتدال ومشی اعتدال گرایی شما مبتنی بر آیات و روایات و اصول و ارزش های انقلاب اسلامی استقبال و حمایت نمودم .

جناب روحانی ! وقتی کابینه را معرفی کردید ، هرچه تلاش و تفحص نمودم ، کوچکترین نشانه ای از اعتدال که در مراسم تعلیف و تنفیذ از آن یاد کردید را در اعضای کابینه ندیدم . و برعکس هرچه مشاهده می شد افراط و افراط گرایی و حتی نقطه مقابل با اعتدال بود .

پس از معرفی کابینه وآغاز به کار دولت ، به دنبال این بودم که حداقل نشانه ای از فعلیت یافتن شعار انتقاد پذیری وتحمل منتقدان ومخالفان را ازشما ووزرای محترم کابینه بیابم که هر گشتم وهرچه دیدم ، دقیقاً نقطه مقابل این شعار بود .

حاکم نمودن فضای خفقان رسانه ای ، توهین وتحقیرنسبت به منتقدان ، توقیف وتعطیل نمودن انقلابی ترین واسلامی ترین وصادق ترین نشریه کشور یعنی یالثارات الحسین ، تعطیلی همایشهای انقلابی ؛ تجلیل وتکریم از چهرهای فاسد سینمای عصر پهلوی ملعون ، چیزهایی بوده که من در این مدت از دولت شما دیده ام .

شمارا به خدای واحد قسم می دهم ، بفرمائید این گونه تضاد در قول وعمل در دولت مدعی راستگویی واعتدالگرا چگونه ممکن است ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد