ایران سلام

باید فکری به حال اهلی کردن آدمها بکنیم. اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن و این تنها راه رسیدن به خداست ...

ایران سلام

باید فکری به حال اهلی کردن آدمها بکنیم. اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن و این تنها راه رسیدن به خداست ...

نتیجه احساس تکلیف کردن رجال اصولگرا...

وقتی به ترکیب باقیماندگان صحنه انتخابات نگاهی می انداختیم می دیدیم پنج کاندیدای نزدیک به اردوگاه اصولگرایی در یک سو خیمه زده بودند و کاندیدای مقابل به تنهایی پرچمدار مجموعه اصلاح طلبان شده بود و به سرشاخ شدن های رقبای همفکرش با یکدیگر میخندید... و نتیجه این شد...


براستی رجال اصولگرا را چه شده بود که حاضرشدند به بهانه (بی‌ توجیح) احساس تکلیف! اجماع نکردند و هزینه این غرور را جریان اصولگرایی و ملت دادند؟
مگر شما بارها و بارها در نبردهای انتخاباتیتان رجز ولایتمداری نخوانده بودید؟ و اگر حقیقتا به آن رجزخوانیها پایبندبودید چرا به یک اجماع نرسیدید؟ تا در تحقق فرمایش اخیر رهبر انقلاب سهیم باشید که ایشان به صراحت تاکید داشتند: "منتخب  ملت هر قدر با آرای بیشتر و محکم تری انتخاب شود می تواند با قدرت بیشتر در مقابل دشمنان کشور و ملت بایستد و از منافع ملی دفاع کند".
این چهار عزیز مدعی! اصولگرایی باید می دانستند دیگر فرصتی برای بازیهای سیاسی ندارند و صحنه انتخابات به وقت اضافه رسیده بود و همه بازیکنان اصولگرایی باید پشت سر قوی ترین فرد تیم قرار بگیرند و گل پیروزی را وارد دروازه حریف کنند و اگر چنین نکنند باید مسئولیت هزینه آسیب های آینده کشور را بپذیرند و منتظر عقوبت این خودخواهی و نفس پرستی در نزد خدا و ملت باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد