ایران سلام

باید فکری به حال اهلی کردن آدمها بکنیم. اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن و این تنها راه رسیدن به خداست ...

ایران سلام

باید فکری به حال اهلی کردن آدمها بکنیم. اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن و این تنها راه رسیدن به خداست ...

به سخره گرفتن شخص اول مملکت توسط خبرگزاری صراط


پرونده ویژه صراط پیرامون شعار «زنده باد بهــار!»
اکثریت بر این باورند که با توجه به نظریه پایان ناپذیری دولت از سوی شخص رئیس جمهور، ایشان تمامی فصول دوران سکانداریشان در دولت های نهم و دهم را به مثابه "نوبهار خدمتگزاری" می داند که زنگارهای بوجود آمده در ادوار «برگ ریزان سازندگی» و «خزان اصلاحات» را از چهره کشور زدوده است و به همین جهت بر استمرار این روند تأکید ویژه دارد!
«جریده صراط» - تنها کمتر از پنج ماه دیگر فرصت باقیست تا از فیض وجود خدمتگزارترین، مهرورزترین و پاکترین دولت تاریخ، نهایت حظ و بهره کافی و وافی را ببریم!

مع الأسف این شتری است که در کنار درب هر دولتی خواهد خسبید، همانطور که همین اُشتر در مجاورت دولت های سازندگی و اصلاحات نیز جلوس نمود!

در این میان اما گویی دل کندن از دولت خدمتگزار و وداع با مهرورزان اندکی سخت تر از سایر دولت های مسبوق و رحلت یافته به نظر می رسد!
سخت تر از آن جهت که این دولت با آنکه پایه گذار و مبدع بسیاری از ابتکارات بوده و «اولین»های زیادی را بنیان نهاده، اکنون باید غزل خداحافظی را زمزمه کند!

سفرهای استانی؛ خصوصی سازی؛ سهام عدالت؛ صندوق توسعه ملی؛ سهمیه بندی بنزین؛ هدفمندسازی یارانه ها؛ دورکاری و طرح انتقال کارمندان از تهران؛ هر نوزاد، سالانه یک میلیون تومان؛ هر ایرانی، یک باغ ویلا؛ مهر ماندگار؛ مسکن مهر؛ هاله نور؛ قطعنامه دان؛ کاغذ پاره؛ دولت بی پایان؛ بگم بگم؛ مکتب ایرانی؛ انسان کامل؛ بیداری انسانی؛ عَدالت و...، از جمله کلید واژه ها و عباراتی است که عموماً برای اولین بار در تاریخ، از زبان یکی از رؤسای جمهور اسلامی ایران شنیده می شد!


رجوع شود به لینک بالا

رجوع شود به ادامه مطلب


در رابطه با بند اول و سوم تو که دم از ادب میزدی خوب نیست به تمسخر بگیری(کو گوش شنوا)در رابطه با پاراگراف دوم چشم بسته غیب گفتی؟! یادم میاد تو دولت قبلی ما اولین بار دیدیم تو سخنرانی بجای صلوات کف بزنن سوت بزنن و...تا جایی که میدانم با بهار تازگی سبزی و طراوت هم میاد و این مورد پسند همگان هست شما به چه حقی جای دیگران تصمیم میگیری و نظر میدی؟مطمئن باش اگه شعار دلخواه تورو میداد خودت اولین نفر بودی که میگفتی این چه شعاریه(چهارفصل) قابل توجه شما که عادت داری به تمسخر گرفتن افراد شاید منظور از شعار طلوع فجر انقلاب اسلامی باشه خوب حالا تو بگو صراط غیر مستقیم منظورت چی بود که عکس یه رئیس جمهور رو با متن wanted رو وب گذاشتی چرا نمیگی این رئیس جمهور جز اولین مقامات ارشد کشور بود هرگونه توهین رو دید و عکس العمل نشون نداد.وجود داری غیرت داری اگه ادعات میشه دنبال کار فرهنگی جواب سوالمو بده و این نوشته من رو رو سایتت بذار وگرنه من رو وبسایتم  میذارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد