ایران سلام

باید فکری به حال اهلی کردن آدمها بکنیم. اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن و این تنها راه رسیدن به خداست ...

ایران سلام

باید فکری به حال اهلی کردن آدمها بکنیم. اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن و این تنها راه رسیدن به خداست ...

«هدیه 60» فتنه جدید(خبرویژه)

ابعاد جدیدی از برنامه مشترک سرویس های اطلاعاتی بیگانه و ائتلاف فتنه و ضد انقلاب محارب توسط یک منبع مهم مقاومت اسلامی لبنان افشا شد. 

یکی از دیپلماتهای فعال کشورمان که خواست نامش فاش نشود اعلام کرد: بر اساس اخباری که به دست یکی از گروههای اصلی مقاومت اسلامی در لبنان رسیده است، آمریکائیها با همکاری برخی از کشورهای وابسته و تعدادی از هم پیمانان خود و نیز با جلب همکاری اطلاعاتی – عملیاتی تعدادی از گروههای ضد انقلاب و بخشی از عوامل فتنه 88 ، درصدد اجرای سناریوی عملیاتی موسوم به «هدیه 60» هستند.
وی اضافه کرد: بر مبنای این سناریو ، دولت آمریکا با همکاری دولت های فرانسه، انگلستان ،‌رژیم اشغالگر قدس و یکی از کشورهای مرتجع حاشیه جنوبی خلیج فارس و با ماموریت محوله به ائتلاف فتنه و ضدانقلاب قصد دارد به زعم خود سناریوی تحریم «انتخاباتی - اقتصادی» ایران در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را محور فعالیت های ضد ایرانی خود قرار دهد.
ماموریت هایی از قبیل دمیدن در شیپور «مخاطرات تحریم اقتصادی آمریکا» و ترویج ضرورت «تحریم انتخابات مجلس» و القای نارضایتی و یاس مردم و بازآفرینی شگرد سوخته تقلب،‌از جمله مهمترین ماموریت های ائتلاف ضد انقلاب و فتنه گران می باشد.
 هم چنین ابلاغ شده است در ایام باقیمانده تا انتخابات مجلس ، گروه های مختلف اپوزیسیون ایرانی در خارج از کشور یک پیوند منسجم و سازمان یافته «اطلاعاتی – عملیاتی – رسانه ای» با همدیگر داشته باشند و در این زمینه ، بنگاه سخن پراکنی دولتی بی بی سی فارسی ، منسجم تر و قوی تر از مقطع فتنه 88 ، نقش هماهنگ کننده و پشتیبان را برای آنان ایفا نماید.

 هشدار موشکی ایران

روزنامه فایننشال تایمز در مقاله ای به قلم "منور خلیج" نوشت، ایران در رزمایشی که در آبهای خلیج فارس و تنگه هرمز برگزار کرد ، یک موشک دوربرد را که هشداری به غرب بود آزمایش کرد.
به گزارش پایگاه اینترنتی این روزنامه انگلیسی، این رزمایش جدیدترین مبارزه طلبی تهران در برابر افزایش تحریم های غرب بر ایران است.ایهود باراک، وزیر جنگ ‌رژیم صهیونیستی نیز گفت: رزمایش ایران یک نمایش قدرت با هدف بازداشتن از ادامه دادن به تحریم های این کشور است.
به نوشته فایننشال تایمز این آزمایش موشکی پس از آن انجام شد که ایران اعلام کرد موفق به ساخت و آزمایش نخستین میله سوخت هسته ای خود شده است.موفقیتی که به اعتقاد بسیاری از ناظران غربی فراتر از توانایی های این کشور است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد