ایران سلام

باید فکری به حال اهلی کردن آدمها بکنیم. اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن و این تنها راه رسیدن به خداست ...

ایران سلام

باید فکری به حال اهلی کردن آدمها بکنیم. اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن و این تنها راه رسیدن به خداست ...

ثروت‌اندوزی با دعوت به آشوب پنهان نمی‌شود

استاد دانشگاه شیراز:
ثروت‌اندوزی با دعوت به آشوب پنهان نمی‌شود

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز گفت:‌ برخی‌ نمی‌توانند با دعوت مردم به‌ آشوب مسئله ثروت‌اندوزی و همکاری با برخی دشمنان خارجی را پنهان کنند.


محمدجواد سلمانپور امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز با بیان اینکه در تقابل بین اسلام ناب محمدی و لیبرالیسم، مردم با انتخاب تفکر اسلامی خط بطلانی بر تفکر سکولاریستی و لیبرالیستی کشیدند افزود: امروز مردم ایران بسیار هوشمند و بیدار هستند و ضمن شناخت مافیای قدرت و ثروت به‌ عده‌ای که دیگران را به ‌اغتشاش فرا‌ می‌خوانند می‌خندند، بنابر این دعوت به اغتشاش در حالی انجام می‌گیرد که عوامل آن مردم را نمی‌شناسند.
وی همچنین با بیان اینکه هم ‌اکنون مدل جدید مردم‌سالاری را بر روی کره زمین به‌ نمایش گذاشته‌ایم یادآور شد: انتخابات دهم ریاست جمهوری و تأیید احمدی‌نژاد با رأی بالا را می‌توان پس‌از تسخیر لانه جاسوسی انقلاب سوم نامید و این انقلاب پس ‌از آن صورت گرفت که در کشور انحرافی در حال شکل گرفتن بود و با افشاگری‌های انجام شده نوعی خیزش و جوشش در درون مردم برای باز یافتن ارزش‌های انقلاب به‌ وجود آمد.
وی با تأکید بر اینکه دولت احمدی‌نژاد امید به اسلام و انقلاب را در دل‌ها زنده کرده است اظهار داشت:‌ برخی ناهنجاری‌های انجام شده از سوی مافیای قدرت و ثروت هدایت شده است و مردم باید به این حرکات ناشایست از مجاری قانونی پاسخ دهند.
این استاد دانشگاه ادامه داد:‌ علاوه‌ بر بیداری و هوشیاری مردم دومین عامل یعنی مناظره‌های تلویزیونی که باعث شد حرف‌ها زده شود شرایطی ایجاد کرد تا مردم حق و باطل را ببینند و به‌ حق رأی دهند.
وی گفت: انتخابی که در دهه چهارم انقلاب صورت گرفت در واقع انتخاب یک گام برجسته در خصوص جهانی شدن اسلام و انقلاب است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد